Baswaren kumppanuusverkosto merkittävä tekijä uusissa P2P-asiakkuuksissa

Espoo, 6.2.2018 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, ilmoitti tänään, että vuonna 2018 Baswaren kumppanuusverkosto onnistui hankkimaan 58 % enemmän pilvipohjaisen P2P-ratkaisun asiakkaita kuin vuotta aiemmin. Nämä uudet asiakkuudet tukevat Baswaren strategista tavoitetta kasvattaa yrityksen liikevaihtoa merkittävästi kumppanikanavan avulla.

Esimerkkejä Baswaren kumppanuusverkoston kautta tulleista uusista pilvipalveluasiakkaista vuoden 2018 viimeisellä neljänneksellä:

• Azets on allekirjoittanut sopimuksen Bright Groupin kanssa, joka on Pohjoismaiden johtava tapahtumatekniikan toimittaja. Bright Groupin lisäksi Azets hankki vuoden 2018 viimeisellä neljänneksellä useita uusia asiakkaita, joille toimitetaan Baswaren laskuautomaatioratkaisu ja liiketoimintaprosessien ulkoistuspalveluita.

• Valtatech – Baswaren kumppani Australiassa – sai asiakkaakseen yhden Australian suurimmista eläkerahastopalveluiden tarjoajista. Asiakas hallinnoi Baswaren ratkaisulla koko kilpailutuksesta maksuun -prosessiaan strategisesta hankinnasta ostoreskontran automatisointiin.

• Ricoh solmi Alankomaissa sopimuksen televisioyhtiö Talpa TV:n kanssa (entinen SBS Broadcasting) hankinnasta maksuun -prosessin siirtämisestä Baswaren pilvipalveluihin.

• Icreative allekirjoitti sopimuksen Alankomaiden johtavan polkupyörävalmistajan Koninklijke Gazellen kanssa Baswaren pilvipohjaisesta laskuautomaatioratkaisusta.

• nSYS Services on solminut Isossa-Britanniassa sopimuksen Pohjanmerellä toimivan öljynporausyhtiön kanssa Baswaren pilvipalveluratkaisusta.

Ilari Nurmi, SVP, Business Development and Alliances, Basware toteaa: "Vuosi 2018 oli Baswaren kumppanuusverkoston ennätysvuosi. Olen erittäin innoissani huimasta kasvuvauhdista ja uskon saman kehityksen jatkuvan myös tänä vuonna. Baswaren vahvan kumppaniyhteisön ansiosta asiakkaamme saavat tulevaisuudessa huomattavia liiketoimintaetuja."

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa tai blogissa.
Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.