Baswaren pääomamarkkinapäivä 2016: The next phase of growth

Basware Oyj, pörssitiedote, 2.2.2016 klo 08:40

Baswaren pääomamarkkinapäivä 2016: The next phase of growth

Basware järjestää pääomamarkkinapäivän Lontoossa tänään 2.2.2016. Yhtiö esittelee pääomamarkkinapäivässä 2.2.2016 julkaistua, päivitettyä strategiaansa vuosille 2016-2018:

Basware on markkinajohtaja verkkopohjaisten hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen nopeasti kasvavilla markkinoilla. Basware tarjoaa automatisoituja, reaaliaikaisia ratkaisuja, sisältäen innovatiiviset rahoituspalvelut yritysten kassavirtojen ja käyttöpääoman hallintaan. Baswaren ratkaisut ja palvelut tuovat yhtiölle kilpailuetua ja asemoivat yhtiön maailman suurimmaksi yritysten väliseksi liiketoimintaverkostoksi. Basware on saavuttanut käännekohdan muutoksessaan lisenssipainotteisesta ohjelmistoyrityksestä pilvi- ja verkkopalvelujen tarjoajaksi. Yhtiön päivitetty strategia vuosille 2016-2018 mahdollistaa suuremman osuuden valtaamisen uusista markkinoista ja hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä uusien rahoituspalvelujen tarjoaman laajentamisen kaikenkokoisten organisaatioiden käyttöön.

Tilaisuudessa esiintyy toimitusjohtaja Esa Tihilä ja talousjohtaja Niclas Rosenlew sekä Network -liiketoiminta-alueesta vastaava Vesa Tykkyläinen, Purchase to Pay -liiketoiminta-alueesta vastaava Ilari Nurmi sekä Financing Services -liiketoiminta-aluetta vetävä Ad van der Poel.

Tilaisuus järjestetään Mondrian-hotellissa, osoitteessa 20 Upper Ground, kello 13:00 alkaen. Ilmoittautuminen alkaa kello 12:00, lounastarjoilulla.

Baswaren pääomamarkkinapäivä tallennetaan ja webcast-tallenne sekä esitysmateriaali julkaistaan yhtiön sijoittajasivuilla tilaisuuden jälkeen.

Lisätietoja pääomamarkkinapäivästä ja sen ohjelmasta on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla: www.basware.fi/sijoittajat.

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy