Baswaren taloudellinen raportointi 2020

Basware Oyj, pörssitiedote 11.12.2019 klo 9:00

Basware julkistaa tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja osavuosikatsaukset vuonna 2020 seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 1.1.-31.12.2019 – tiistaina 4.2.2020
  • Osavuosikatsaus 1.1.-31.3.2020 – tiistaina 21.4.2020
  • Puolivuosikatsaus 1.1.-30.6.2020 – torstaina 16.7.2020
  • Osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2020 – keskiviikkona 21.10.2020

Vuosikertomus 2019, joka sisältää yhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin, julkaistaan viimeistään 24.2. alkavalla viikolla (viikko 9).

Basware Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 19.3.2020 Helsingissä. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Osakkeenomistajaa, joka vaatii yhtiökokouksen käsiteltäväksi tiettyä yhtiökokoukselle kuuluvaa asiaa, pyydetään ilmoittamaan siitä kirjallisesti hallitukselle viimeistään tiistaina 7.1.2020 mennessä sähköpostitse osoitteeseen yhtiokokous@basware.com tai postitse osoitteeseen Basware Oyj/Yhtiökokous 2020, PL 97, 02601 Espoo

BASWARE OYJ

Ben Selby, VP IR & Treasury, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.