Baswaren verkkopalvelut entistä laajemman asiakaskunnan saataville

Espoo, 26.4.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalveluiden tarjoaja, aloittaa yhteistyön Taimer Oy:n kanssa. Taimer on suomalainen ohjelmistotalo, joka tuottaa, kehittää, myy ja markkinoi Taimer CRM- ja yrityksenhallintatyökalua.

”Baswaren ja Taimerin välinen yhteistyö vahvistaa osaltaan Baswaren kumppanuusstrategiaa, jossa Baswaren verkon palvelut tuodaan entistä laajemman asiakaskunnan saataville standardoitujen palvelurajapintojen kautta. Baswaren verkkopalveluiden käyttö antaa Taimerin asiakkaille mahdollisuuden lähettää verkkolaskuja globaalisti sekä tarjoaa mahdollisuuden lukuisien Baswaren verkon tarjoamien lisäarvopalveluiden käyttöön,” toteaa Mikko Pilkama, Senior Vice President Basware Network and Financing Services.

Baswaren verkkopalveluiden avulla Taimerin asiakkaat voivat lähettää verkkolaskuja globaalisti yli 50 maahan. Baswaren verkkolaskupalvelu integroituu saumattomasti Taimerin palveluun, ja näin Taimerin asiakkaiden käytössä ovat kaikki Baswaren verkon tarjoamat ratkaisut ja toiminnot.

“Olemme todella iloisia alkavasta yhteistyöstä. Se näyttelee merkittävää roolia uusien kohdemarkkinoidemme kasvussa ja kansainvälistymisessämme. Basware on meille mahtava maailmanluokan kumppani, jonka kanssa jaamme yhteiset tavoitteet: tarjoamme kehityshaluisille yrityksille nykyaikaisia työkaluja taloushallinnon prosessien tehostamiseen ja sitä kautta kilpailukyvyn parantamiseen”, sanoo Taimerin kansainvälistymisestä vastaava Tero Alanen.

Lisätietoa Basware: www.basware.com

Lisätietoja Taimer: https://taimer.com/fi/yhteys/

Basware
Basware on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja.Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen.Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi