Ison-Britannian sisäministeriö parantaa hankintatoimintaansa Baswaren avulla

Espoo, 13. marraskuuta 2017 – Basware, maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään, että Ison-Britannian suurimpiin kuuluva valtionhallinnon yksikkö, Home Office eli sisäministeriö, on siirtynyt käyttämään Baswaren pilvipohjaista eMarketplace-ratkaisua.

Louis Fernandes, Baswaren Ison-Britannian maajohtaja: "Olemme iloisia, että Home Office valitsi Baswaren hankintaprosessiensa kehityskumppanikseen. Uusi kumppanuus jatkaa menestyksekästä työtämme Ison-Britannian julkisella sektorilla, jossa olemme jo pitkään olleet hankintatoimen strategisen muutosohjelman keskiössä."

Nigel Herrington, Home Officen kaupallinen johtaja: "Otimme Baswaren eMarketplace-ratkaisun käyttöön osana hanketta, jolla pyrimme uudistamaan pienten hankintojen tekemistä koko ministeriössämme. Ratkaisun avulla voimme sekä virtaviivaistaa sisäisiä prosessejamme että tehdä tehokasta yhteistyötä muiden valtion virastojen kanssa ja siten säästää veronmaksajien rahoja."

Sisäministeriö on Isossa-Britanniassa ensi kädessä vastuussa maahanmuutosta, passeista, huumepolitiikasta, poliisista sekä rikollisuuden, tulipalojen ja terrorismin torjunnasta.

press@basware.com

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.