Kumppanisopimus Aeonvisin kanssa vahvistaa Baswaren asemaa Italiassa

Espoo, 26.11.2018 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, ja italialainen konsultointi- ja järjestelmäintegrointiyritys Aeonvis ovat solmineet kumppanisopimuksen, jonka ansiosta Aeonvis voi tarjota Baswaren P2P- ja verkkolaskutusratkaisuja Italiassa. Kumppanuus Aeonvisin kanssa tukee suoraan Baswaren strategista tavoitetta laajentaa toimintaansa Etelä-Euroopassa.

"Italia on yksi sähköisen laskutuksen edelläkävijöistä Euroopassa. Vuoden 2019 alussa yritysten välinen verkkolaskutus tulee pakolliseksi Italiassa, ja Basware haluaa tarjota markkinoiden johtavia ratkaisujaan italialaisyrityksille", toteaa Nicolas Gudin du Pavillon, Director Southern Europe, Basware.

Basware tekee läheistä yhteistyötä italialaisten ja globaalien kumppaniensa kanssa pysyäkseen ajan tasalla Italian viranomaissäädöksien muuttuessa ja varmistaakseen, että Baswaren asiakkaiden verkkolaskutusprosessit säilyvät vaatimusten mukaisina.

"Yhteistyö Baswaren kanssa on kehittynyt nopeassa tahdissa strategiseksi kumppanuudeksi. Uskomme, että yhdistämällä oman osaamisemme Baswaren tarjoamiin palveluihin voimme tarjota Italian markkinoille erittäin hyvin sopivia ratkaisuja. Tämä ajatus on myös yrityksemme kasvustrategian perusta", kertoo Aeonvisin myyntijohtaja Claudio Abbiati.

Aeonvis on konsultointiyritys, joka suunnittelee, toteuttaa ja hallinnoi asiakasyrityksiensä muutoshankkeita integroimalla prosesseja, organisaatioita, henkilöresursseja ja teknologiaratkaisuja. Vuonna 2002 perustettu Aeonvis on kasvattanut markkinaosuuttaan merkittävästi saavuttamalla useiden suuryritysten luottamuksen vahvalla digitalisointiosaamisellaan. Yritys tarjoaa konsultointi- ja järjestelmäintegrointipalveluita, jotka kattavat kaikki nykyaikaisen yrityksen tärkeimmät prosessit, kuten myynnin ja markkinoinnin, toimitusketjun hallinnan, hankintatoimen ja taloushallinnon.

press@basware.com

info@aeonvis.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @Basware ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.

Tietoja Aeonvisista

Aeonvis on konsultointiin ja järjestelmäintegrointiin erikoistunut yritys, jonka palveluksessa on yli 100 henkilöä Milanossa (pääkonttori), Torinossa ja Padovassa. Yritys toimittaa integroituja ratkaisuja kansainvälisille asiakkaille ja usealle oman toimialansa markkinajohtajalle. Aeonvis on perustamisensa jälkeen toimittanut yli 300 menestyksekästä asiakasprojektia ja erottuu kilpailijoistaan huippuluokan osaamisensa ja vahvan sitoutumisensa ansiosta. Lue lisää osoitteessa www.aeonvis.com.

Seuraa Aeonvisia Linkedinissä https://www.linkedin.com/aeonvis.