Martti Nurminen aloittaa Baswaren talousjohtajana

Basware Oyj, pörssitiedote 2.12.2019 klo 9:45

Martti Nurminen aloittaa tänään, 2.12.2019 Baswaren talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Kuten yhtiö tiedotti 28.6.2019, Nurminen siirtyy Baswarelle Solteq Oyj:stä, joka on pohjoismainen listattu IT ja ohjelmistoyhtiö ja jossa Nurminen toimi aiemmin talousjohtajana. Sitä ennen Nurminen on työskennellyt useissa ylemmissä talousjohdon tehtävissä kuten Affecto Oyj:n talousjohtajana ja Johnson Controlsilla Finance Directorina.

”Olen innostunut aloittaessani Baswaren talousjohtajana tänään. Odotan innolla työskentelyä yhdessä johtoryhmän ja työntekijöidemme kanssa kehittääksemme Baswaren liiketoimintaa ja tuottaaksemme arvoa kaikille sidosryhmille”, kommentoi Martti Nurminen, Baswaren talousjohtaja.

Yhtiö kiittää Tuija Mäntyniemeä, VP, Group Controlling, hänen vahvasta työpanoksestaan väliaikaisena talousjohtajana.

BASWARE OYJ

Ben Selby, VP IR & Treasury, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.