Muutos Baswaren hallituksessa

Basware Oyj, pörssitiedote 12.11.2019 klo 11:30

David Bateman, hallituksen jäsen vuodesta 2016 ja tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja, on eronnut Baswaren hallituksesta 11.11.2019, hänen Arrowgrass Capital Partnersille tekemiensä sitoumusten vuoksi.

”Haluamme kiittää David Batemania hänen työpanoksestaan Baswarella” sanoi Ilkka Sihvo, Baswaren hallituksen puheenjohtaja.

Baswaren hallituksessa on muutoksen jälkeen neljä jäsentä. Hallitus nimittää ja julkistaa tarkastusvaliokunnan uuden puheenjohtajan myöhempänä ajankohtana.

BASWARE OYJ

Ben Selby, VP IR & Treasury, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

investors.basware.com/fi

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.