Raportti: voimakas verkkolaskutuksen kasvu on liiketoiminnan transformaation perusta

Tiedotusvälineille 9.6.2017

Billentiksen tuore verkkolaskuja koskeva raportti povaa yli 20 prosentin vuotuista kasvua verkkolaskutukselle maailmassa, mikä luo perustaa tulevaisuuden koko toimitusketjun kattavalle paperittomalle liiketoiminnalle. Raportti kattaa kaikki verkkolaskuprojektin onnistumiseen tarvittavat tiedot aina alkupisteestä käyttöönottoon. Raportissa on tietoja verkkolaskutuksen nykytilasta, laatuarviointeja ja lisätietoja eri toimittajien tuotevalikoimista.

Billentis-raportti 2017 toteaa, ettei siirtyminen digitaaliseen ympäristöön ei ole enää vaihtoehto vaan pakko. Nyt kyse onkin siitä, miten voidaan saavuttaa digitalisaation edut ja ylläpitää liiketoiminta terveellä pohjalla.

Raportissa perehdytään markkinoiden yleiseen tilanteeseen sekä trendeihin ja muuttuvaan toimintaympäristöön. Siinä listataan alan uudet tekniikat ja annetaan ohjeet onnistuneeseen verkkolaskutusprojektiin ja lainmukaiseen verkkolaskujen hyväksyntään.

Analyyseja ja hyödyllistä tilastotietoa verkkolaskutuksen yleisestä tilasta tarjoavan raportin on laatinut riippumaton kansainvälinen verkkolaskutuskonsultti ja markkina-analyytikko.

Lataa vuoden 2017 Billentis-raportti: http://response.basware.com/Billentis-Report-2017

Yhteystiedot:
press@basware.com

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.com.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland. Osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.