Vesa Tykkyläinen nimitetty Baswaren Network -liiketoiminta-alueen johtajaksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 8.1.2016 klo 09:00

Vesa Tykkyläinen nimitetty Baswaren Network -liiketoiminta-alueen johtajaksi

Vesa Tykkyläinen on nimitetty johtavan verkkolaskutus- ja hankinnasta maksuun -ratkaisujen toimittajan Baswaren Network -liiketoiminta-alueen vastaavaksi johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Tykkyläinen siirtyy Baswaren palvelukseen 25.1.2016, ja hän raportoi Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilälle.

Ennen Baswarea Vesa Tykkyläinen on toiminut Nokia Networksin Liquid Core -liiketoiminnan johtajana. Tykkyläisellä on yli 25 vuoden laaja kokemus telekommunikaatio- ja tietoliikennealalta, erityisesti liiketoiminnan kehittämisestä sekä tuotehallinnasta ja -kehityksestä.

"Vesa Tykkyläisellä on keskeinen rooli Baswaren vuoden alussa perustetun Network -liiketoiminta-alueen kehittämisessä ja johtamisessa. Network -liiketoiminta-alue vastaa Baswaren verkostoliiketoiminnasta ja sen tavoitteena on kiihdyttää transaktiokasvua maailman suurimmassa, avoimessa yritysten välisessä Basware Commerce Network -verkostossa. Laajan kansainvälisen johtamiskokemuksen lisäksi hän on toiminut useissa liiketoiminnan kehittämisen ja tuotehallinnan johtotehtävissä. Haluan toivottaa Vesan lämpimästi tervetulleeksi Baswarelle", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098