VTK Kiinteistöt hankki Baswaren konsernitilinpäätösratkaisun

Espoo, Suomi, 9.1.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen, talousohjauksen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään, että se on sopinut VTK kiinteistöjen kanssa konsernitilinpäätöksen automatisoinnista. Vantaan kaupungin omistama kiinteistöliiketoimintayhtiö VTK Kiinteistöt tarjoaa laajan valikoiman erilaisia tilaratkaisuja pysyviin tai väliaikaisiin toimitilatarpeisiin.

”Baswaren Finance Performance Management -järjestelmän saa täysin valmiina ratkaisuna nopeasti käyttöön. Se sisältää runsaasti älykkäitä ja ainutlaatuisia konsernitilinpäätöksen laadintaa tukevia ja tehostavia toimintoja”, kertoo Baswaren Suomen talousohjauksen liiketoimintajohtaja Tomi Lod.

Baswaren FPM-ratkaisun avulla VTK Kiinteistöt voi laatia FAS-konsernitilinpäätöksen automaattisesti. FPM:n automaatio ulottuu aina rahavirtaan, liitetietoihin sekä tasekirjaan saakka ja samalla lukujen luotettavuus ja tiedon läpinäkyvyys konsernissa kasvaa. Ratkaisu integroidaan saumattomasti muiden talousohjausjärjestelmien kanssa.

Tomi Lod, Basware
tomi.lod@basware.com
puh. 050 67 031

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissäFacebookissa ja blogissa.