Antti Tuisku ensi viikolla The Voicen Heräämössä

Maanantaina Heräämössä vierailee klo 9.00 huippustylisti Teri Niitti, joka on suunnitellut kaikki Muotiviikon näytökset. Teri lupaa Muotiviikolle jännittäviä ja yllätyksellisiä näytöksiä tämän hetken muodista ja mies toimii myös tapahtuman keulakuvana.

Tiistaina studioon saapuu Big Brother -talosta sunnuntaina pudonnut asukas 9.00. Talosta häädetyt kisaajat vierailevat aina tiistaiaamuisin Heräämössä.

Keskiviikkona 9.00 Heräämössä nähdään ja kuullaan Muotiviikolla mukana oleva Niina Herala. Median moniottelijana ja mallina tunnettu Herala toimittaa, käsikirjoittaa ja tuottaa Muotiviikko-ohjelman, jonka jaksot alkavat pyöriä The Voice TV:ssä loka-marraskuun vaihteessa.

Torstaina Heräämössä vierailee klo 9.00 Tanssii tähtien kanssa –ohjelmassa tähtioppilaana nähtävä Antti Tuisku. Antti esiintyy myös Voicen Muotiviikolla samana iltana.

Perjantaina Sunrise Avenuen keulakuva Samu Haber nähdään ja kuullaan Heräämössä 9.00. Sunrise Avenue nähdään Muotiviikolla lauantaina akustisella keikalla.

The Voicen aamushow Heräämön lähetyksiä voi seurata yhtäaikaisesti suorana radiossa, tv:ssä ja netissä maanantaista perjantaihin klo 6-10. Kappaleiden soidessa radiossa, tv:ssä näkyy kyseisen kappaleen video.

Katso tämän viikon parhaat palat tästä:

Lisätietoja antaa:

Marianne Tuominiemi, tuottaja, Heräämö, puh. 020 747 4015, marianne.tuominiemi@sbs.fi

Jussi Suvanto, ohjelmajohtaja, The Voice, puh. 020 747 4053, jussi.suvanto@sbs.fi

SBS Finland Oy on Suomen monipuolisin ja innovatiivisin kaupallinen radiotoimija. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista radiokanavaa: The Voice ja Iskelmä sekä Cityradiot: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Lisäksi SBS Mediaan kuuluu The Voice TV -kanava. SBS Finland Oy:n liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja se on radiotoimialan markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 120 TV- ja radioalan ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG -konsernia, jolla on TV- ja radiotoimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.