Apulanta, Irina ja Jari Sillanpää ensi viikolla The Voicen Heräämössä

Maanantaina 9.00 Heräämössä vierailee karaoke-DVD:n julkaiseva, keikkatauolle piakkoin jäävä Apulanta.

Tiistaiaamuna saadaan vieraaksi koko kansan suosikki Jari Sillanpää 7.30 sekä Big Brother –ohjelmasta sunnuntaina pudonnut kisaaja 9.00. Keskiviikkona vieraana nähdään ja kuullaan uransa ensimmäisen kokoelmalevynsä julkaiseva Scandinavian Music Group 7.30 sekä australialaisen Thunder From Down Under- ryhmän kanssa kiertueelle lähtevä Scandinavian Hunks 9.00. Torstaina vastikään levyn julkaissut Maria Lund vierailee 7.30 ja Irina nähdään ja kuullaan torstaiaamuna Heräämössä 9.00. Irinan Näe minut tässä-videon ensinäyttö 7.10 ja 9.10. Perjantaiaamuna Heräämössä saadaan jälleen viikonlopun leffavinkkejä kun Episodi-lehden päätoimittaja ja leffaekspertti, Jouni Vikman vierailee kello 9.00. Jälleen ensi viikolla Heräämössä kisataan seitsemältä matkalahjakorteista Voicen 25 000 euron Matkakassassa. Kilpailussa kisaaja kuulee erilaisia summia, jotka vastaavat KLM:n / Air Francen matkalahjakorttien summia. Kisaajan pitää huutaa ”STOP” ennen äänimerkkiä, jolloin hän kuittaa viimeksi sanotun summan suuruisen matkalahjakortin. Kisaan ilmoittaudutaan mukaan osoitteessa www.voice.fi/matkakassa. The Voicen aamushow’n, Heräämön, lähetyksiä voi seurata yhtäaikaisesti suorana radiossa, tv:ssä ja netissä maanantaista perjantaihin klo 6-10. Kappaleiden soidessa radiossa, tv:ssä näkyy kyseisen kappaleen video. Heräämöä juontavat Jani Nivala, Elina Viitanen ja Juha Valvio. Katso Heräämön tämän viikon parhaat tästä: http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=7968&cat=4&mw=Matkakassa