Bauer Media Finland vahvistaa johtoryhmäänsä uusilla jäsenillä

Uuden Creative Studio -yksikön vetäjä Elina Backman ja Bauer Median digitaalisesta liiketoiminnasta vastaava Sini Kervinen aloittavat uusina johtoryhmän jäseninä 22. elokuuta.

Elina Backman on työskennellyt Bauer Mediassa tammikuusta 2018 alkaen vastaten radiokanavien luovista, kaupallisista ratkaisuista. Elokuussa 2018 Bauer Media perusti uuden Creative Studio -yksikön, jota Backman johtaa. Creative Studio yhdistää luovat kaupalliset ratkaisut, natiivitekemisen, vaikuttajamarkkinoinnin, audiobrändäyksen, äänimaisemoinnin sekä Bauer Median äänimainostuotannon.

Sini Kervinen aloitti Bauer Median digitaalisen liiketoiminnan vetäjänä 14. elokuuta. Kervisen tavoitteena on kehittää Bauer Median digitaalisia tuotteita ja niiden kaupallistamista. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat RadioPlay, viihdesivusto Voice.fi, radiokanavien verkkosivustot ja sosiaalisen median verkostot.

Bauer Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja ja audiobisneksen suunnannäyttäjä Suomessa. Yrityksen tulevien vuosien kasvun keskiössä ovat digitaalinen kehitys ja digitaalisen audion kehittäminen sekä Creative Studion -luovat, kaupalliset audiomahdollisuudet.

”Sinin ja Elinan kutsuminen mukaan yrityksemme johtoryhmään on selkeä osoitus Bauer Median halusta ajatella tekemistämme perinteistä radiotekemistä laajemmin. Audiobisneksen tulevaisuus näyttää hyvältä, mutta tässäkin tapauksessa tulevaisuuden mahdollisuudet on rakennettava omalla toiminnallamme”, sanoo Bauer Median toimitusjohtaja Sami Tenkanen.

Uusi johtoryhmä kokoontuu ensimmäisen kerran keskiviikkona 22.8. kello 13:00.

”Uusien jäsenien kunniaksi juomme kupit kahvia ja tuomme jopa vähän pullaa neukkarin pöytään”, Tenkanen hehkuttaa.

Bauer Median johtoryhmä 22.8.2018 alkaen

Sami Tenkanen, toimitusjohtaja
Tom Lohikoski, talousjohtaja
Erkka Jaakkola, kaupallinen johtaja
Hermanni Seppälä, sisältöjohtaja
Elina Backman, head of creative
Sini Kervinen, head of digital
Kaisa Itkonen, johdon assistentti

Lisätiedot:

Sami Tenkanen, Toimitusjohtaja
+358400455635 sami.tenkanen@bauermedia.fi

Bauer Media on Suomen suurin radiotalo, ja strategiansa mukaisesti audiobisneksen suunnannäyttäjä Suomessa. Radiokanavamme Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, SuomiRock, Radio Pooki ja Radio 957 tavoittavat joka viikko lähes kolme miljoonaa kuuntelijaa. Verkossa sivustojamme ovat Voice.fi, Radionova.fi, Iskelma.fi, Radiocity.fi, Kiss.fi, Radiosuomirock.fi, Radioplay.fi ja Asema.net.