Bauer Media ja Linnanmäki keräävät yhdessä varoja lastensuojelutyölle

Bauer Media on valinnut Linnanmäen yhdeksi tärkeimmistä kumppaneistaan vuonna 2016. Yhteistyön taustalla on tavoite tukea lastensuojelua.

- Päätämme joka vuosi teemat ja kohteet, joihin keskitämme tukemme. Haluamme tänäkin vuonna tukea lapsia ja lapsiperheitä, joten yhteistyö Linnanmäen kanssa sopii meille täydellisesti, kertoo Bauer Median kaupallinen johtaja Outi Rekola.

Linnanmäki näkyy ja kuuluu Bauer Median eri kanavissa, ja Bauer Median brändit ovat puolestaan esillä sekä Linnanmäellä että Linnanmäen järjestämissä tapahtumissa. Yhteistyö käynnistettiin alkuvuodesta, ja esimerkiksi huhtikuussa Linnanmäki järjesti yhteistyökumppanien kanssa hyväntekeväisyyshuutokaupan, jossa myös Bauer Media oli osallisena. Huutokaupasta saadut tulot ohjattiin suoraan Lasten Päivän Säätiön perustajajärjestöjen kärkihankkeisiin.

- Linnanmäelle on erityisen tärkeää, että kumppaneiden arvomaailmaan kuuluu hyvän tekeminen ja hyvän olon tuottaminen. Lasten Päivän Säätiö on Linnanmäen Huvipuistoa pyörittämällä kerännyt varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle jo 65 vuoden ajan. Silti säätiön tärkeä tehtävä on monelle Linnanmäellä huvittelevalle vielä melko tuntematon. Kumppanuus Bauer Median kanssa auttaa meitä muistuttamaan asiakkaitamme Linnanmäestä hauskana ajanviettopaikkana, jossa jokainen kävijä on iloinen hyväntekijä, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo.

Muita Bauer Median yhteistyökumppaneita vuonna 2016 ovat Lastenklinikoiden Kummit ry, Pelastakaa Lapset ry ja Suomen Partiolaiset.

Listätietoja: Markkinointipäällikkö Kirsi Takala, tel. +358 40 565 49 56, kirsi.takala@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, Iskelmä, Kiss ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.