Bauer Media mukana tekemässä hauskasti hyvää – 4,3 miljoonaa euroa lastensuojelutyölle

Lastensuojelutyö sai eilen huomattavan avustuksen, kun Lasten Päivän Säätiö luovutti Linnanmäki Gaalassa 4,3 miljoonaa euroa Lasten Päivän Säätiön perustajajäsenille. Avustussumman keräämiseen ovat osallistuneet Linnanmäen Huvipuiston asiakkaiden lisäksi myös pääyhteistyökumppanit kuten Bauer Media. Avustuksen saivat Lasten Päivän Säätiön perustajajäsenet: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille sekä Pelastakaa Lapset.

-Lasten Päivän Säätiö on erittäin kiitollinen erinomaisesta yhteistyöstä pääyhteistyökumppaneittemme kanssa, jotka omalta osaltaan ovat osallistuneet Linnanmäen Huvipuiston palvelutarjonnan kehittämiseen sekä ovat isosti mukana lastensuojelutyön tukemisessa, painottaa Lasten Päivän Säätiön toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Lasten Päivän Säätiö on vuonna 2016 ollut yksi Bauer Median tärkeimmistä kumppaneista. Yhteistyön taustalla on tavoite tukea lastensuojelua.

-Olemme iloisia siitä, että lastensuojelutyö saa näin huomattavan avustuksen. Lasten Päivän Säätiössä tehdään erinomaista työtä, ja olemme mielellämme mukana tukemassa sitä, kertoo Bauer Median kaupallinen johtaja Outi Rekola.

Linnanmäen Huvipuiston historian aikana Lasten Päivän Säätiö on tukenut suomalaista lastensuojelutyötä nykyrahaksi muutettuna jo yli 100 miljoonalla eurolla. Bauer Median lisäksi pääyhteistyökumppaneina ovat MTV, Hartwall, SOK/HOK-Elanto ja Unilever Finland.

Lisätietoja:

Outi Rekola, kaupallinen johtaja, Bauer Media, tel. 040 502 2790, outi.rekola@bauermedia.fi

Pia Adlivankin, toimitusjohtaja, Linnanmäki / Lasten Päivän Säätiö, tel. 040 418 7788, pia.adlivankin@linnanmaki.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.