Bauer Media on Suomen paras media-alan työpaikka

Suomen Parhaat Työpaikat palkittiin eilen torstaina 11.2. järjestetyssä gaalassa Helsingissä. Bauer Media sijoittui yleisessä sarjassa sijalle 20 ja nousi jo yhdeksättä kertaa Suomen Parhaat Työpaikat –listalle.

Yksi Bauer Median kuluvan toimilupakauden tavoitteista on olla media-alan paras työpaikka Suomessa. Tämä tavoite on nyt saavutettu, mutta Suomen Parhaan Työpaikan rakentaminen jatkuu sinnikkäästi ja systemaattisesti.

Toimitusjohtaja Leena Puntila on ylpeä siitä, että Bauer Media noussut Suomen parhaaksi media-alan työpaikaksi.

- Olemme olleet mukana Suomen Parhaat Työpaikat -tutkimuksessa jo yhdeksän vuotta, ja joka kerta olemme päässeet parhaiten yritysten shortlistalle. Se ei vielä ole riittänyt, vaan halusimme olla koko maan paras media-alan työpaikka. Tuo tavoite on nyt saavutettu, ja kiitos siitä kuuluu kaikille työntekijöille esimiehistä freelancereihin, sillä he ovat yhdessä tehneet tästä työyhteisön, jossa todella viihdytään.

Suomen parhaat työpaikat -tutkimus on osa maailman suurinta ja arvostetuinta hyvien työpaikkojen tutkimusta. Tutkimuksen toteuttaa vuosittain Great Place To Work Institute Finland, joka on koonnut listan Suomen parhaista työpaikoista jo 14 vuoden ajan.

Lisätietoa:

Leena Puntila, toimitusjohtaja, Bauer Media Oy, p. 0400 527 686, leena.puntila@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.