Cheek ja kulttuuri- ja urheiluministeri Paavo Arhinmäki yhdessä Voicen The Risteilylle?

Voicen The Risteily, todellinen superristeily Silja Europalla marraskuussa.

Paavo Arhinmäki antoi yllättäviä lausuntoja aiemmin tällä viikolla lytäten Cheekin musiikkia.
Haluamme antaa Paavo Arhinmäelle mahdollisuuden tarkistaa mielipiteitään ja päästä katsomaan onko hänen edustamansa kansa samaa mieltä. Tämä on siis Paavolle julkinen ja virallinen kutsu”, sanoo The Voicen ohjelmajohtaja René Mäkinen.

The Risteilyllä nähdään Cheekin, ja mahdollisesti Paavo Arhinmäen, lisäksi myös Anssi Kela ja Scandinavian Hunks.

The Voicen ohjelmajohtaja René Mäkinen on innoissaan pikkujoulukauden avaavasta risteilystä:
Cheek myi kaksi jäähallikeikkaa loppuun ennätysajassa. Anssi Kela teki uskomattoman paluun musiikkimaailman huipulle muutaman hiljaisemman vuoden jälkeen. Scandinavian Hunks on kestosuosikki, ja aina huima suksee noustessaan lavalle.”

Olemme uudistaneet kanavaamme, ja saaneet hyviä tuloksia. Kuuntelijat ovat kuunnelleet meitä tänä kesänä pidempiä aikoja kuin koskaan aiemmin Voicen historiassa. Olemme siis viihdyttäneet kuulijoitamme hyvin, ja haluamme tarjota ystävillemme huikeat bileet myös Itämerellä”, jatkaa Mäkinen

The Voice oli ensimmäinen radiotoimija kuuntelijaristeilyjen järjestämisessä alkuvuonna 2008. Tälläkin kertaa laivalla tullaan esiintyjien lisäksi näkemään paljon muuta oheisohjelmaa, kunnon karnevaalihengessä.

Voicen The Risteily Silja Europalla irrottautuu Länsisataman laiturista 14.11, kyydissään Suomen tämän hetken kuumimmat artistit.

Liput ovat myynnissä https://netshop2.tallink.com/iki/do/booking/search?lang=fi_FI&ref=iskelma

Liput voi myös voittaa osoitteessa www.voice.fi/risteily

Lisätietoja:

René Mäkinen, ohjelmajohtaja, The Voice, rene.makinen@sbs.fi, p. 0400 885 640

SBS Discovery Radio on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Lainaukset

Haluamme antaa Paavo Arhinmäelle mahdollisuuden tarkistaa mielipiteitään ja päästä katsomaan onko hänen edustamansa kansa samaa mieltä. Tämä on siis Paavolle julkinen ja virallinen kutsu.
René Mäkinen