Elina Viitanen hyppää Vappu Pimiän paikalle

The Voice Radion iltapäiväohjelma saa tammikuussa uuden juontajan. Marraskuun lopussa kolmen vuoden pestin Voicen iltapäiväjuontajana lopettavan Vappu Pimiän tilalle hyppää Elina Viitanen. Tällä hetkellä Big Brother Extraa juontava Viitanen palaa näin takaisin Voicelle puolen vuoden tauon jälkeen. Elina Viitanen nousi julkisuuteen The Voice TV:n ja Radion aamuohjelma Heräämön juontajana.

”Mahtava palata tuttuihin maisemiin tuttujen työkavereiden keskelle. Odotan uutta haastetta suurella mielenkiinnolla”, Elina Viitanen tunnelmoi.

”Kiitämme Vappu kuluneista vuosista ja toivomme hänelle suurta menestystä tuleviin tuotantoihin. Me haluamme tarjota jatkossakin kuulijoillemme vahvan iltapäiväohjelman ja Elina Viitanen oli luonnollinen valinta uudeksi juontajaksi. Hienoa nähdä, että Elinallakin oli vahva halu palata Voicelle.”, kertoo The Voice Radion ohjelmapäällikkö Unne Sormunen.

Vappu Pimiän viimeinen lähetys The Voice Radiossa kuullaan perjantaina 26.marraskuuta. Elina Viitanen aloittaa iltapäivälähetykset tammikuussa.

Lisätietoja antaa: Unne Sormunen, ohjelmapäällikkö, The Voice, puh. 020 747 4037

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.