”Häissä ft. Märkä-Simo” on Suomen Virallinen Kesähitti 2011

Jare & Villegallen ”Häissä ft. Märkä-Simo” on voittanut yleisöäänestyksen Suomen Virallisesta Kesähitistä 2011. Voittajasta äänestettiin The Voicen verkkosivuilla reilut kolme viikkoa.

-        Kiitos äänestäjät, we love you! Meidän levykin myi eilen kultaa ja nyt pidetään pienet häät, hehkuttivat Jare & Villegalle Voicen Heräämö-aamushowssa heti tuloksen kuultuaan.

-        Tämä on mahtava kesäbiisi ja ansiokas jatkaja Suomen Virallisen Kesähitin perinteelle. Kotimaisuus oli taas kova sana, ja vaikka marginaalit olivatkin kärjessä melko pieniä, oli ”Häissä ft. Märkä-Simo” kuitenkin selkeä ykkönen, sillä se nappasi ykköspaikan heti äänestyksen alussa ja piti sen hallussaan koko ajan, paljastaa Voicen musiikkipäällikkö Sami Virtanen.

Ainoa Jare & Villagallen uhkaaja Suomen Virallinen Kesähitti 2011 –äänestyksessä oli Poju hitillään ”Poika Saunoo”, joka hävisi lopulta vain muutamia satoja ääniä voittajalle. Yhteensä Kesähittiä äänesti yli 25 000 ihmistä. Suomen Virallinen Kesähitti –äänestys järjestettiin nyt viidettä kertaa.

Suomen Virallinen Kesähitti 2011 top-5

1. Jare & Villegalle – Häissä ft. Märkä-Simo
2. Poju - Poika saunoo
3. Lord Est feat. Petri Nygård - Reggaerekka
4. LMFAO - Party Rock Anthem
5. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

Kaikki sijoitukset www.voice.fi/kesahitti.

Kesähitti-voittajat eri vuosina:
2011 Jare & Villegalle – Häissä ft. Märkä-Simo
2010 Kymppilinja feat. Mariska - Minä
2009 Aste - Poikkeus sääntöön
2008 Cheek - Liekeissä
2007 Tea - Tytöt Tykkää

Lisätietoja:

Sami Virtanen, musiikkipäällikkö, The Voice, p. (050) 595 7024, sami.virtanen@sbs.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV Viisi ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.