Hanna Pakarinen The Voice radiokanavalle!

Hanna Pakarinen ja Eetu Teräs ovat herättämässä Suomea kesään juhannuksen jälkeen.

The Voicen Kesäaamu, Hanna ja Eetu ovat luvanneet tehdä kesäisessä hengessä saman, mitä aamuohjelma Herättäjät tekevät normaalisti arkisin.

-          Luvassa on siis yllätyksiä, kuulijoiden kanssa yhdessä oloa, henkilökohtaisia tarinoita. Unohtamatta tietenkään ajankohtaista kesämeininkiä ja kesään sopivaa raikasta pop-musiikkia, kommentoi Hanna Pakarinen

The Voicen ohjelmajohtaja René Mäkinen on innoissaan saatuaan vakiväen lomaillessa tarjolle erittäin laadukkaan kesäohjelmiston.

-          Hannalla on jonkin verran kokemusta radiosta ja Eetun kanssa tehdyt koelähetykset osoittivat, että kyseessä on ”match made in heaven” -tyyppinen tilanne. Hanna on suurisydäminen ja iso persoona, jolla ei ole mitään esteitä puhua mistä vaan. Jos yhdellä sanalla pitäisi kuvailla Hannaa, niin sana olisi aito. Oikeat ihmiset tekevät oikeille ihmisille ohjelmaa. Tämä on The Voicella tärkein asia, feikit ei pärjää.

Eetu Teräs on tuore tulokas suomalaisessa radiossa. Vahvan musiikillisen taustan hankkinut mies päätyi radiostudioon ystävien painostuksesta, kun he havaitsivat miehen tarinoinnissa suurta potentiaalia. Kyseessä on tulevaisuuden tähti, jonka nimi on syytä painaa mieleen. Eetun ja Hannan lisäksi The Voicen kesäohjelmia juontavat juhannuksen jälkeen Petra Soikkeli, Niina Jokiaho ja Minna Ruolanto.

Kanavan kesä käynnistyy The Voice Juhannuksesta 19. – 21.6.2014. The Voice tekee ohjelmaa paikan päältä läpi juhannuksen.

Normaali ohjelmisto palaa taajuudelle elokuun alussa.

Lisätietoja:

René Mäkinen, ohjelmajohtaja, The Voice, p. 0400 885 640, rene.makinen@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play FM Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Lainaukset

René Mäkinen