Happoradio ensi viikolla The Voicen Heräämössä

Maanantaina Heräämössä saadaan matkavinkkejä Japaniin Mondo-matkailulehden päätoimittaja Heikki Valkamalta klo 9.00. Mondon Tokio-opas ilmestyy ensi kuussa ja Heräämön Toyota-kisassa voittaa joku ensi viikolla Tokion matkan. Maanantaina nähdään myös ”The Social Network”-elokuvan tähtien Justin Timberlaken, Jesse Eisenbergin ja Andrew Garfieldin haastattelu.

Tiistaina studioon saapuu Big Brother -talosta sunnuntaina pudonnut asukas 9.00. Talosta häädetyt kisaajat vierailevat aina tiistaiaamuisin Heräämössä.

Samana aamuna nähdään Voice TV:n puolella ensinäytössä Uniklubin ”Maailma puhaltaa”-musiikkivideon ensinäyttö 7.10 ja 9.10.

Keskiviikkona 9.00 Heräämössä nähdään ja kuullaan Leena Ihmemaassa. X Factorista tutuksi tullut nainen pääsee kokeilemaan biisintekoa SongHi.com-nettisivulla. Leena Ihmemaassa esiintyy Musiikkimessuilla ensi viikonloppuna.

Torstaina Heräämössä vierailee klo 9.00 Happoradio. ”Puolimieli”-albumin juuri julkaissut bändi esittelee ”Pelastaja”-uutuusvideonsa vierailunsa yhteydessä. Video nähdään ensinäytössä torstaiaamuna Voice TV:llä 7.10 ja 9.10.

The Voicen aamushow Heräämön lähetyksiä voi seurata yhtäaikaisesti suorana radiossa, tv:ssä ja netissä maanantaista perjantaihin klo 6-10. Kappaleiden soidessa radiossa, tv:ssä näkyy kyseisen kappaleen video.

Lisätietoja antaa:

Marianne Tuominiemi, tuottaja, Heräämö, puh. 020 747 4015, marianne.tuominiemi@sbs.fi

Jussi Suvanto, ohjelmajohtaja, The Voice, puh. 020 747 4053, jussi.suvanto@sbs.fi

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopanmaassa. Lisätietoa www.sbs.fi.