Hurrikaani raivoaa Radio Cityn taajuudella myös seuraavat kolme kautta

Radio City ja JYP Jyväskylä Oy jatkavat menestyksellistä yhteistyötään. Valtakunnan laajinta kiekkoradiotarjontaa hallitseva Radio City välittää JYPin jokaisen liigaottelun tunnelmat suorana myös seuraavat kolme kautta kevääseen 2018 saakka. Tuore kolmen vuoden jatkosopimus kattaa molemminpuolisen option myös kaudesta 2018-2019. Selostajana jatkaa Aleksis Ärje.

Kiekkoradiolla on Jyväskylässä vahvat perinteet, jotka juontavat juurensa aina 1980-luvulle. Tuolloin JYP nousi jääkiekon pääsarjaan.

"Radioselostukset ovat kuuluneet osana JYPin otteluita jo vuodesta 1985 lähtien. Radio on tärkeä kanava ottelutunnelman välittämisessä niin koti- kuin vierasotteluissamme. Radio City Jyväskylä edustaa vahvaa keskisuomalaista radioselostamisen ammattiperinnettä ja on siksi luonteva JYP-kumppani myös tulevina vuosina", sanoo JYPin toimitusjohtaja Kari Tyni.

JYP-otteluiden selostukset sekä kattavat ennakko- ja jälkipelit tarjoava Radio Cityn Hurrikaani Hockey on osa isompaa kokonaisuutta.

”Radio City tarjoaa täysin uudenlaisen palvelun kiekkofaneille, jotka eivät ole paikkakunnalla kuuntelemassa paikallista kiekkolähetystä. JYPin kanssa tehty jatkosopimus takaa, että tänä vuonna 30-vuotta täyttävä Radio City tarjoaa jatkossakin maan laajimman kattauksen kiekkofaneille ympäri Suomen”, summaa Radio Cityn musiikki- ja ohjelmapäällikkö Sami Virtanen.

Kaikki alueelliset selostukset Helsingin IFK:n, Ilveksen, Tapparan, JYPin, Kärppien, Kalpan, KooKoon ja TUTO Hockeyn otteluista kuuluvat myös valtakunnallisesti netin kautta osoitteessa www.radiocity.fi.

Lisätietoja antaa:

Sami Virtanen, ohjelma- ja musiikkipäällikkö, Radio City, sami.virtanen@sbs.fi, p. 050 595 7024

Kari Tyni, toimitusjohtaja, JYP Jyväskylä Oy, kari.tyni@jypliiga.fi, p. 0400 642 876

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat: