ILVEKSEN, TAPPARAN JA RADIO CITYN TIIVIS YHTEISTYÖ JATKUU TULEVINAKIN KAUSINA

Tamperelaisten kiekkoseurojen ja SBS Median yhteistyö jääkiekon parissa jatkuu seuraavinakin kausina. Suorat otteluselostukset lähetetään kausien 2013-2014 ja 2014-2015 aikana Radio City Tampereen taajuuksilla.

Radio Cityn Kiekkoradio on laadukas kiekkoiluun keskittyvä ohjelma joka pitää sisällään Ilveksen ja Tapparan vieras- ja paikallispeliselostukset. Ohjelmassa käydään lisäksi läpi ottelun lähtökohdat niin koti- kuin vieraspeleihin. Ottelun aikana saadaan tilannetietoa Hakametsästä ja erätauoilla raportit kotona pelaavan otteista. Luonnollisesti ohjelma päättyy jälkipeleihin, jossa vedetään illan kierros kokonaisuudessaan yhteen. Radio City Tampereen Kiekkoradio välittää kiihkeät ottelutapahtumat suorana ja tarjoaa täyttä kiekkoasiaa jokaisessa lähetyksessä.

"Sopimuksemme SBS Median kanssa kehittää merkittävästi paikallista kiekkokulttuuria. On hienoa, että Ilves-faneille on tarjolla laadukkaita otteluselostuksia sekä asiantuntevia kiekkoradio-ohjelmia - varsinkin, kun SBS on sitoutunut kehittämään Kiekkoradiota uusilla lähetyksillä ja laajentamaan myös Iskelmän puolelle. Ilveksen yhteistyökumppaneille tämä on myös merkittävä mahdollinen lisäarvo, sillä Ilveksen brändi tulee kuulumaan useammalle ja useammin", kertoo Ilves-Hockey Oy:n toimitusjohtaja Heikki Tarvainen

"Yhteistyötä Tapparan ja paikallisen Radio 957:n, nykyisen Radio City Tampereen kesken on tehty Radio 957:n syntyajoista lähtien. Radio Cityn asiantuntevat ja laadukkaat otteluselostukset ovat osa Tapparaa ja toimivat meille loistavana markkinointikanavana sekä ajankohtaisena tiedonvälittäjänä. Radio Cityn otteluselostukset mahdollistavat sen että fanit voivat olla Tapparan mukana myös kaikilla vieraspelimatkoilla. Yhteistyö on Tapparalle merkittävä ja tärkeä osa myös omaa brändiä, ja siksi on mukava uudella sopimuskaudella syventää yhteistyötä olemalla mukana Tampereen Radio Cityn ja Iskelmän maailmassa", toteaa Tamhockeyn toimitusjohtaja Mikko Leinonen.

"On hienoa jatkaa perinteikästä kiekkoyhteistyötä molempien seurojen kanssa. Kiekkoradiomme on merkittävä ja tärkeä paikallinen erikoisohjelma Radio City Tampereen taajuuksilla. Tulemme kehittämään yhteistyötä kiekon tiimoilta yhdessä seurojen kanssa ja tarjoamaan Pirkanmaalaisille kuuntelijoille laadukasta kiekkoasiaa tulevinakin kausina. Innolla pidämme tamperelaisseurojen tapahtumat ihmisten huulilla", kertoo SBS Media Tampereen markkinointijohtaja Sirkka Hartikainen

Kausien aikana seurataan Tampereen Radio Cityn ja Iskelmän taajuuksilla myös muuta Tamperelaisen kiekkoilun tiimoilta tapahtuvaa toimintaa ja yhteistyötä toteutetaan myös seurojen tapahtumien tiimoilta.

Lisätietoja antavat:

Ilves Hockey Oy, toimitusjohtaja Heikki Tarvainen, 040 801 9810

Tamhockey Oy,  toimitusjohtaja Mikko Leinonen, 040 507 5052

SBS Media, markkinointijohtaja Sirkka Hartikainen, 050 540 8957

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja Kutonen/The Voice TV. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2011 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa noin 150 tv- ja radioalan ammattilaista.