Iskelmä huippuvireessä Matkamessuille

Neljä päivää, neljä juontajaa, yli 50 vierasta ja lähes 30 tuntia suoraa lähetystä

Radiokanava Iskelmä käynnistää suorat lähetykset Matkamessuilta tänään torstaina 21. tammikuuta klo 14. Messukeskuksen Cafe Balcony (Halli 6) muuttuu Iskelmä-kahvilaksi, josta tehdään valtakunnallista lähetystä koko messuviikonlopun.

Kahvilassa vierailee viikonlopun aikana yli 50 vierasta. Haastatteluun saapuvat Anssi Kela, Jesse Kaikuranta, Mira Luoti, Eini, Minna Kauppi, Saimi Hoyer ja Helena Ahti-Hallberg jne. Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Lenita Toivakkaa ja ulkoasiain- ja eurooppaministeri Timo Soinia kuullaan perjantain lähetyksessä. Vieraiden kanssa pohditaan muun muassa täydellisen lomapäivän reseptiä.

Iskelmän tehotiimi, juontajat Satu Kotonen, Hannu Aholaita, Maria Salovaara ja Emilia Howells lupaavat myös metsästää kuumia kohdevinkkejä, etsiä yleisöstä intohimoisia reissunaisia ja -miehiä ja laittaa vaikka tanssiksi, jos tilanne sallii. Iskelmä on tehnyt lähetyksiä Matkamessuilta jo vuodesta 2004 lähtien.

Viikonlopun vieraslistan löydät täältä: http://www.iskelma.fi/matkailu/matkamessut-kaynnistyvat-seuraa-suoraa-lahetysta/10/14040

Suorat lähetykset Matkamessuilta:

Torstaina 21.1. klo 14.00. - 17.30.
Perjantaina 22.1. klo 10.00. - 19.00.
Lauantaina 23.1. klo 10.00. - 18.00.
Sunnuntaina 24.1. klo 10.00. – 18.00.

Lisätietoja antaa:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, ari.ojala@bauermedia.fi, +358 500750272
Sanna Wänskä, toimituspäällikkö, Iskelmä, sanna.wanska@bauermedia.fi, +358 405243925

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.

Avainsanat: