ISKELMÄ JA THE VOICE JULKAISIVAT NETTIKARAOKEPALVELUT

SBS Finland Oy:n mediabrändit Iskelmä ja The Voice ovat julkaisseet Grey Brain Oy:n kehittämän nettikaraokepalvelun. Grey Brain Oy valmistaa ja tuottaa Karaokegame.com –palvelua, joka lanseerataan kansainvälisesti paikallisten mediakumppaneiden kanssa.

”SBS Media oli erittäin helppo ja luonnollinen valinta kumppaniksi Suomessa. Kyseessähän on Suomen suurin musiikkimedia ja porukka on todella dynaamista ja innovatiivista. Odotamme innolla alkavaa kesää ja karaokeen liittyviä tempauksia Voicen ja Iskelmän ympärillä.", sanoo Pekka Lietoff Grey Brain Oy:stä.

Iskelmä ja The Voice käyttävät samaa pohjaa ja tietokantaa, mutta molemmat ovat muokanneet ja markkinoivat palveluita kohderyhmilleen sopivaksi. Ilmaiset kappaleet, suosikkilistat ja ulkoasu on räätälöity kanavien mukaan. Iskelmän palvelu löytyy osoitteesta iskelma.fi/nettikaraoke ja Voicen voice.fi/killerkaraoke. Killer Karaoke oli Voicelle luonnollinen nimivalinta, koska tv:n puolella kanavalla on jo vuosia pyörinyt samanniminen ohjelma, jossa musiikkivideot on tekstitetty karaoke-tyyliin.

”Meidän tehtävä on viihdyttää ja tarjota viihdettä. Karaoke-palvelut sopivat tähän maailmaan loistavasti. Olemme myös innoissamme palvelun helppokäyttöisyydestä ja toimivuudesta”, kertoo SBS Median sisältöjohtaja Jussi Suvanto

Iskelmän ja The Voicen karaoke-palveluiden ilmaiskappaleita voi laulaa maksutta. Koko musiikkikirjastoon pääsee käsiksi maksamalla 5,90 euron kuukausimaksun. Karaoke-palvelut toimivat mainiosti pelkällä läppärillä ja nettiliittymällä ja jo hyvinkin edullisella mikrofonilla teet läppäristäsi täydellisen karaokejärjestelmän. Yleisön ei siis jatkossa enää tarvitse hankkia erillisiä karaokelaitteita ja -levyjä nauttiakseen täysimääräisestä karaokeviihteestä. Lisäksi, tämä paketti kulkee aina mukana ja omat laulut on helposti jaettavissa reissun päältä myös Facebookissa.

Tutustu palveluihin:

www.iskelma.fi/nettikaraoke

www.voice.fi/killerkaraoke

Lisätietoja:

Sisältöjohtaja Jussi Suvanto, SBS Finland Oy, p. 040 5548753, jussi.suvanto@sbs.fi

COO Pekka Lietoff, Grey Brain Oy, p. +358 50 547 1210, pekka.lietoff@greybrain.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV Viisi ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.