Iskelmä metsästää täydellistä lomapäivää

Minne Anssi Kela suuntaa lomallaan, mistä kohteesta Jesse Kaikuranta haaveilee?

Radiokanava Iskelmä on jälleen mukana torstaina 21. tammikuuta 2016 käynnistyvillä Matkamessuilla. Cafe Balcony (Halli 6) muuttuu Iskelmä-kahvilaksi, josta tehdään suoraa, valtakunnallista lähetystä koko messuviikonlopun.

Kahvilassa vierailee viikonlopun aikana yli 50 vierasta. Anssi Kelan, Jesse Kaikurannan, Petran, Hanna Pakarisen, Helena Ahti-Hallbergin ja monen muun kanssa pohditaan täydellisen lomapäivän reseptiä. Luvassa on myös kuumia kohdevinkkejä ja uusia ideoita hemmottelu-, aktiivi- tai lapsiperhelomia suunnitteleville.

Iskelmä on tehnyt lähetyksiä Matkamessuilta jo vuodesta 2004 lähtien. Juontaja Satu Kotonen odottaa messuviikonloppua innolla.

”Mahtavaa päästä jälleen lomahurmokseen, sillä sellainen tunnelma messukeskuksessa on, kun messukansa suunnittelee tulevia reissujaan. Kaikki ovat yhteisen iloisen asian äärellä,” Iskelmän iltapäivää juontava Kotonen sanoo.

Suorat lähetykset Matkamessuilta:

Torstaina 21.1. klo 14.00. - 17.30.
Perjantaina 22.1. klo 10.00. - 19.00.
Lauantaina 23.1. klo 10.00. - 18.00.
Sunnuntaina 24.1. klo 10.00. – 18.00.

Lisätietoja antaa:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.

Avainsanat: