• Bauer Media Oy/

IskelmäKesä Iisalmi tuo huippuartistit Koljonvirran historiallisiin maisemiin perjantaina ja lauantaina 17.-18. kesäkuuta

Iisalmi saa oman suurenluokan iskelmätapahtuman!

• Perjantai 17.6. - Eppu Normaali, Juha Tapio, Jorma Kääriäinen, Ressu & Jussi
  • Lauantai 18.6. - Jari Sillanpää, Paula Koivuniemi, Laura Voutilainen, Finnhittien Kuninkaat (Tapani Kansa, Danny, Frederik)

Ensimmäistä kertaa järjestettävä IskelmäKesä Iisalmi saapuu juhlistamaan suomalaista suvea mukanaan joukko maamme eturivin artisteja. Aikuiselle yleisölle suunnattu tasokas kaksipäiväinen tapahtuma tuo mukanaan rentoa kesäfiilistä Koljonvirran historiallisiin maisemiin perjantaina ja lauantaina 17.-18. kesäkuuta.

IskelmäKesä Iisalmi -tapahtuman järjestää alan kokenut ja arvostettu toimija, mm. Himos Juhannus -tapahtumasta vastaava N.C.D. Production Oy.

-       Himoksen maankuulu Iskelmä Festivaali on kasvattanut suosiotaan vuosi vuodelta, joten nyt on aika ilahduttaa myös muita paikkakuntia vastaavanlaisella tapahtumalla. Tiedossa on kaksi päivää upeita elämyksiä maamme suurimman iskelmäfestivaalin järjestäjän ja radiokanavamme yhdistäessä voimansa, iloitsee Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

Perjantaina tapahtuman musiikillista antia edustavat suomirockin jättiläisiin lukeutuva Eppu Normaali, moninkertaisesti palkittu kansansuosikki Juha Tapio, legendaarinen vokalisti Jorma Kääriäinen ja takuuvarmaan yhteislauluun mukaansa tempaisevat Ressu & Jussi.
Lauantaina lavalla nähdään maamme kautta aikain suosituimpiin viihdetaiteilijoihin lukeutuvat Jari Sillanpää ja Paula Koivuniemi upeissa esityksissään, kestosuosikki Laura Voutilainen sekä Finnhittien Kuninkaat, jonka muodostavat rautaiset viihdyttäjämme Tapani Kansa, Danny ja Frederik.

Koljonvirralle nousee kesäkuussa isolla lavarakennelmalla ja toimivilla palveluilla varusteltu tapahtuma-alue. Paikan päältä löytyy katettu, A-oikeuksin varustettu anniskelualue pitkine pöytineen sekä Vip-lipun lunastaneille buffetruokailun sisältävän oma ravintola-alue, joista molemmista käsin on mahdollista nauttia esityksistä. Alueelta löytyy useita erilaisia makuja tarjoavia ruokapisteitä sekä tuotemyyntipisteitä. Paikallisista tuotteista päästään nauttimaan Iisalmen oman ylpeyden, Olvi-olutpanimon, myyntipisteessä.

-          Olemme iloisia voidessamme tarjota Iisalmen kaltaiselle upealle kesäkaupungille ansaitsemansa tasokkaan kesätapahtuman. Koljonvirran idylliset puitteet ovat omiaan IskelmäKesä Iisalmelle. Tiedossa on tasokas iskelmätapahtuma, jossa panostetaan niin ohjelmaan, viihtyvyyteen kuin tapahtuman palveluihin, jatkaa tuottaja Hannu Haljala N.C.D. Production Oy:stä.

Myös Koljonvirran isäntä Jamppa Kääriäinen iloitsee kesän ykköstapahtuman saapuessa maisemiinsa:

-          Kesäinen Koljonvirta takaa omalta osaltaan takuulla upean tunnelman näin suuren luokan iskelmätapahtumalle. Nyt tulee Iskelmää Iisalmeen – oikein isolla tupla-ii:llä!

IskelmäKesä Iisalmi toivottaa kaikki iisalmelaiset, lähikuntien asukkaat sekä lomanviettäjät lämpimästi tervetulleiksi monipuolisen ohjelmatarjonnan äärelle kesäkuussa. Iisalmen keskustasta on ilmainen kuljetus Koljonvirralle ja takaisin.

IskelmäKesä Iisalmi perjantaina ja lauantaina 17.-18. kesäkuuta 2016
Koljonvirta camping & catering (Ylemmäisentie 6, 74160 Iisalmi)

Perjantai 17.6.2016 klo 18.00-02.00:

Eppu Normaali
Juha Tapio
Jorma Kääriäinen
Ressu & Jussi

Lauantai 18.6.2016 klo 18.00-02.00:

Jari Sillanpää
Paula Koivuniemi
Laura Voutilainen
Finnhittien Kuninkaat (Tapani Kansa, Danny, Frederik)

Lipunmyynti alkaa keskiviikkona 23. maaliskuuta klo 09.00

1-päivän lippu 39,90e
2-päivän lippu 69,90e

VIP-lippu: 99,90e
(sis. VIP-passi ja konserttilippu, pöytäpaikkavaraus ravintolapalveluineen VIP-teltassa, buffet-ruokailu, omat wc-tilat)

Hinnat sisältävät palvelumaksun ja alv.

Lipunmyynti:

• Lippupisteen palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti, puh. 0600 900 900 (1,98 €/min + pvm)
  • Tiketin palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti puh. 0600 1 1616 (1,78e/min + pvm)

Tiedotus, median akkreditointi: Mii Saraskoski/Medianoche, mii@medianoche.net, puh. 040-5501877

Lisätiedot: www.iskelmakesa.fi/iisalmi

Tapahtuman järjestäjä: N.C.D. Production Oy (Himos Festival)

Lisätietoja antaa:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Tiedotus, median akkreditointi:

Mii Saraskoski/Medianoche, mii@medianoche.net, puh. 040-5501877

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova,  Iskelmä, Kiss ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.

Avainsanat: