IskelmäKesä Lahti tuo huippuartistit kauppatorille torstaista lauantaihin 4.-6. elokuuta

Lahti saa oman suurenluokan iskelmätapahtuman – ennakkostartti ysäribileiden merkeissä!

• Torstai 4.8. - E-Rotic (GER), Daze (DK), Mr President (GER), Movetron, DJ Matti Airaksinen, DJ Ice K
  • Perjantai 5.8. - Paula Koivuniemi, Finnhittien Kuninkaat (Tapani Kansa, Danny, Frederik), Matti & Teppo, Virve Rosti & Menneisyyden vangit
  • Lauantai 6.8. - Jari Sillanpää, Juha Tapio, Laura Voutilainen, Ressu & Jussi

Ensimmäistä kertaa järjestettävä IskelmäKesä Lahti saapuu juhlistamaan suomalaista suvea mukanaan joukko maamme eturivin artisteja. Aikuiselle yleisölle suunnattu tasokas kaksipäiväinen iskelmätapahtuma tuo mukanaan rentoa kesäfiilistä Lahden sydämeen, kauppatorille, perjantaina ja lauantaina 5.-6. elokuuta. Varaslähtö suurtapahtumaan otetaan jo torstaina 4. elokuuta kun Lahden kauppatorilla irrotellaan 90’s-teemaisissa iltabileissä, joissa esiintyy niin kotimaisia kuin kansainvälisiä ysärimusiikin tähtiä.

IskelmäKesä Lahti -tapahtuman järjestää alan kokenut ja arvostettu toimija, mm. Himos Juhannus -tapahtumasta vastaava N.C.D. Production Oy.

-       Himoksen maankuulu Iskelmä Festivaali on kasvattanut suosiotaan vuosi vuodelta, joten nyt on aika ilahduttaa myös muita paikkakuntia vastaavanlaisella tapahtumalla. Tiedossa on kolme päivää upeita elämyksiä maamme suurimman iskelmäfestivaalin järjestäjän ja radiokanavamme yhdistäessä voimansa, iloitsee Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

Lahden kauppatorille nousee elokuussa isolla lavarakennelmalla ja toimivilla palveluilla varusteltu tapahtuma-alue. Paikan päältä löytyy katettu, A-oikeuksin ja pitkillä pöydillä varustettu anniskelualue, josta käsin on mahdollista nauttia esityksistä. Alueelta löytyy useita erilaisia makuja tarjoavia ruokapisteitä sekä tuotemyyntipisteitä.

Torstain 90’s -tapahtumassa nähdään useita eurodancen kärkinimiä kuten saksalaiset E-Rotic ja Mr President sekä tanskalainen Daze. Kotimaista ysärikärkeä edustaa Movetron ja levylautasen takana tahtia pitävät yllä huippusuositut DJ Matti Airaksinen ja DJ Ice K.

Perjantaina tapahtuman musiikillista antia edustavat naisartistiemme kärkeen lukeutuva legendaarinen Paula Koivuniemi, rautaisten viihdyttäjäkonkariemme Tapani Kansan, Dannyn ja Frederikin muodostama Finnhittien Kuninkaat, suomalaisen iskelmän konkarit Matti & Teppo sekä sähäkkä kestosuosikki Virve Rosti & Menneisyyden vangit.

Lauantaina lavalla nähdään maamme kautta aikain suosituimpiin viihdetaiteilijoihin lukeutuva Jari Sillanpää, moninkertaisesti palkittu kansansuosikki Juha Tapio, aina valovoimainen Laura Voutilainen sekä takuuvarmaan yhteislauluun mukaansa tempaisevat Ressu & Jussi.

-          Olemme iloisia voidessamme tarjota Lahden kaltaiselle upealle kesäkaupungille ansaitsemansa tasokkaan kesätapahtuman. Kaupungin sydämessä sijaitseva kauppatori luo täydelliset puitteet IskelmäKesä Lahdelle. Tiedossa on tasokas ja monipuolinen suurtapahtuma, jossa panostetaan niin ohjelmaan, viihtyvyyteen kuin tapahtuman palveluihin, jatkaa tuottaja Hannu Haljala N.C.D. Production Oy:stä.

IskelmäKesä Lahti toivottaa kaikki lahtelaiset, lähikuntien asukkaat sekä lomanviettäjät lämpimästi tervetulleiksi monipuolisen ohjelmatarjonnan äärelle elokuussa.

IskelmäKesä Lahti kauppatorilla torstaista lauantaihin 4.-6. elokuuta 2016

Torstai 4.8.2016 klo 18-02

E-Rotic (GER)
Mr President (GER)
Daze (DK)
Movetron
DJ Matti Airaksinen
DJ Ice K

Perjantai 5.8.2016 klo 18.00-02.00

Paula Koivuniemi
Finnhittien Kuninkaat (Tapani Kansa, Danny, Frederik)
Virve Rosti & Menneisyyden vangit
Matti & Teppo

Lauantai 6.8.2016 klo 18.00-02.00

Jari Sillanpää
Juha Tapio
Laura Voutilainen
Ressu & Jussi

Lipunmyynti alkaa keskiviikkona 23. maaliskuuta 2016

1-päivän lippu 39,90e
2-päivän lippu 69,90e
3-päivän lippu 89e

Hinnat sisältävät palvelumaksun ja alv.

Lipunmyynti:

• Lippupisteen palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti, puh. 0600 900 900 (1,98 €/min + pvm)
  • Tiketin palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti puh. 0600 1 1616 (1,78e/min + pvm)

Lisätiedot: www.iskelmakesa.fi/lahti

Tapahtuman järjestäjä: N.C.D. Production Oy (Himos Festival)

Lisätietoja antaa:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Tiedotus, median akkreditointi:

Mii Saraskoski/Medianoche, mii@medianoche.net, puh. 040-5501877

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova,  Iskelmä, Kiss ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.

Avainsanat: