IskelmäKesä Mikkeli tuo huippuartistit Mikkelin satamaan perjantaina ja lauantaina 17.-18. kesäkuuta

Mikkeli saa oman suurenluokan iskelmätapahtuman!

• Perjantai 17.6. - Jari Sillanpää, Laura Voutilainen, Finnhittien Kuninkaat (Tapani Kansa, Danny, Frederik), Ressu & Jussi
  • Lauantai 18.6. - Paula Koivuniemi, Juha Tapio, Matti & Teppo, Neljänsuora

Ensimmäistä kertaa järjestettävä IskelmäKesä Mikkeli saapuu juhlistamaan suomalaista suvea mukanaan joukko maamme eturivin artisteja. Aikuiselle yleisölle suunnattu tasokas kaksipäiväinen tapahtuma tuo mukanaan rentoa kesäfiilistä Mikkelin satamaan perjantaina ja lauantaina 17.-18. kesäkuuta.

IskelmäKesä Mikkeli -tapahtuman järjestää alan kokenut ja arvostettu toimija, mm. Himos Juhannus -tapahtumasta vastaava N.C.D. Production Oy.

-       Himoksen maankuulu Iskelmä Festivaali on kasvattanut suosiotaan vuosi vuodelta, joten nyt on aika ilahduttaa myös muita paikkakuntia vastaavanlaisella tapahtumalla. Tiedossa on kaksi päivää upeita elämyksiä maamme suurimman iskelmäfestivaalin järjestäjän ja radiokanavamme yhdistäessä voimansa, iloitsee Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

Perjantaina tapahtuman musiikillista antia edustavat maamme kautta aikain suosituimpiin viihdetaiteilijoihin lukeutuva
Jari Sillanpää, aina valovoimainen Laura Voutilainen, rautaisten viihdyttäjäkonkariemme Tapani Kansan, Dannyn ja Frederikin muodostama Finnhittien Kuninkaat sekä takuuvarmaan yhteislauluun mukaansa tempaisevat Ressu & Jussi.

Lauantaina lavalla nähdään naisartistiemme kärkeen lukeutuva legendaarinen Paula Koivuniemi, moninkertaisesti palkittu kansansuosikki Juha Tapio, suomalaisen iskelmän konkarit Matti & Teppo sekä energisestä livemeiningistään tunnettu hittinikkari Neljänsuora.

Mikkelin satamaan nousee kesäkuussa isolla lavarakennelmalla ja toimivilla palveluilla varusteltu tapahtuma-alue. Paikan päältä löytyy katettu, A-oikeuksin ja pitkillä pöydillä varustettu anniskelualue, josta käsin on mahdollista nauttia esityksistä. Alueelta löytyy useita erilaisia makuja tarjoavia ruokapisteitä sekä tuotemyyntipisteitä.

-          Olemme iloisia voidessamme tarjota Mikkelin kaltaiselle upealle kesäkaupungille ansaitsemansa tasokkaan kesätapahtuman. Satama-alue tarjoaa täydelliset puitteet IskelmäKesä Mikkelille. Tiedossa on tasokas iskelmätapahtuma, jossa panostetaan niin ohjelmaan, viihtyvyyteen kuin tapahtuman palveluihin, jatkaa tuottaja Hannu Haljala N.C.D. Production Oy:stä.

IskelmäKesä Mikkeli toivottaa kaikki mikkeliläiset, lähikuntien asukkaat sekä lomanviettäjät lämpimästi tervetulleiksi monipuolisen ohjelmatarjonnan äärelle kesäkuussa.

IskelmäKesä Mikkeli satamassa perjantaina ja lauantaina 17.-18. kesäkuuta 2016

Perjantai 17.6.2016 klo 18.00-02.00:

Jari Sillanpää
Laura Voutilainen
Finnhittien Kuninkaat (Tapani Kansa, Danny, Frederik)
Ressu & Jussi

Lauantai 18.6.2016 klo 18.00-02.00:

Paula Koivuniemi
Juha Tapio
Matti & Teppo
Neljänsuora

Lipunmyynti alkaa keskiviikkona 23. maaliskuuta 2016

1-päivän lippu 39,90e
2-päivän lippu 69,90e

Hinnat sisältävät palvelumaksun ja alv.

Lipunmyynti:

• Lippupisteen palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti, puh. 0600 900 900 (1,98 €/min + pvm)
  • Tiketin palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti puh. 0600 1 1616 (1,78e/min + pvm)

Lisätiedot: www.iskelmakesa.fi/mikkeli

Tapahtuman järjestäjä: N.C.D. Production Oy (Himos Festival)

Lisätietoja antaa:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@bauermedia.fi