• Bauer Media Oy/

IskelmäKesä tuo huippuartistit kesällä Mikkeliin, Iisalmeen, Rovaniemelle, Raumalle, Lahteen ja Joensuuhun

Kuusi kaupunkia saa oman suurenluokan iskelmätapahtuman!

Ensimmäistä kertaa järjestettävät IskelmäKesä -suurtapahtumat rantautuvat kuuteen kesäiseen kaupunkiin juhlistamaan suomalaista suvea mukanaan joukko maamme eturivin artisteja. Aikuiselle yleisölle suunnattu tasokas kaksipäiväinen tapahtuma tuo mukanaan rentoa kesäfiilistä niin Mikkeliin, Iisalmeen, Rovaniemelle, Raumalle, Lahteen kuin Joensuuhun.

IskelmäKesä -tapahtumat järjestää alan kokenut ja arvostettu toimija, mm. Himos Juhannus -tapahtumasta vastaava N.C.D. Production Oy.

-       Himoksen maankuulu Iskelmä Festivaali on kasvattanut suosiotaan vuosi vuodelta, joten nyt on aika ilahduttaa myös muita paikkakuntia vastaavanlaisella tapahtumalla. Tiedossa on kaksi päivää upeita elämyksiä maamme suurimman iskelmäfestivaalin järjestäjän ja radiokanavamme yhdistäessä voimansa, iloitsee Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

IskelmäKesä -tapahtumissa esiintyjinä nähdään Jari Sillanpää, Paula Koivuniemi, Eppu Normaali, Juha Tapio, Matti & Teppo, Laura Voutilainen, Virve Rosti & Menneisyyden vangit, Jorma Kääriäinen, Neljänsuora, Arttu Wiskari, Ressu & Jussi sekä Finnhittien Kuninkaat, jonka muodostavat Tapani Kansa, Danny ja Frederik. Esiintyjät vaihtelevat paikkakunnittain, tarkat ohjelmatiedot löytyvät osoitteesta www.iskelmakesa.fi.

Suurtapahtumien myötä Mikkeliin, Iisalmeen, Rovaniemelle, Raumalle, Lahteen ja Joensuuhun nousee isolla lavarakennelmalla ja toimivilla palveluilla varusteltu tapahtuma-alue. Paikan päältä löytyy katettu, A-oikeuksin ja pitkillä pöydillä varustettu anniskelualue, josta käsin on mahdollista nauttia esityksistä. Tapahtuma-alueelta löytyy useita erilaisia makuja tarjoavia ruokapisteitä sekä tuotemyyntipisteitä.

-          Olemme iloisia voidessamme tarjota näille upeille kesäkaupungeille ansaitsemansa suurenluokan IskelmäKesä -tapahtuman, jossa panostetaan niin ohjelmaan, viihtyvyyteen kuin tapahtuman palveluihin, jatkaa tuottaja Hannu Haljala N.C.D. Production Oy:stä.

IskelmäKesä toivottaa paikallisväen, lähikuntien asukkaat ja lomanviettäjät lämpimästi tervetulleiksi monipuolisen ohjelmatarjonnan äärelle IskelmäKesä -tapahtumiin.

IskelmäKesä -tapahtumat seuraavilla paikkakunnilla:

• pe-la 17.-18.6. Mikkeli, satama
  • pe-la 17.-18.6. Iisalmi, Koljonvirta
  • pe-la 22.-23.7. Rovaniemi, Ounaspaviljonki
  • pe-la 29.-30.7. Rauma, Parpansalin puisto
  • pe-la 05.-06.8. Lahti, kauppatori
  • pe-la 12.-13.8. Joensuu, kauppatori

Lipunmyynti alkaa keskiviikkona 23. maaliskuuta klo 09.00

1-päivän lippu 39,90e
2-päivän lippu 69,90e

Hinnat sisältävät palvelumaksun ja alv.

Lipunmyynti:

• Lippupisteen palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti, puh. 0600 900 900 (1,98 €/min + pvm)
  • Tiketin palvelupisteet, verkkokauppa ja puhelinmyynti puh. 0600 1 1616 (1,78e/min + pvm)

Lisätiedot: www.iskelmakesa.fi

Tapahtuman järjestäjä: N.C.D. Production Oy (Himos Festival)

Lisätietoja antaa:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Tiedotus, median akkreditointi:

Mii Saraskoski/Medianoche, mii@medianoche.net, puh. 040-5501877

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova,  Iskelmä, Kiss ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.

Avainsanat: