Iskelmän Aamuklubi kauppakeskuskiertueella kesäkuussa

Iskelmän Aamuklubi kiertää Tampereella, Turussa ja pääkaupunkiseudulla kauppakeskuksissa kesäkuun aikana. Kauppakeskuksissa pääsee seuraamaan Iskelmän Aamuklubin suoraa lähetystä kello 14.00-17.30 ja kiertueella on mukana myös joukko huippuartisteja esiintymässä sekä julkkiksia haastateltavana. Isyyslomaa viettämässä olevaa Aamuklubin Antti Granlundia tuuraa kiertueella Mikko Siltala.

Kiertueviikon ajan Iskelmässä on kaikki väärinpäin. Satu Kotonen tarjoilee Iskelmän iltapäivälähetyksen jo kello 6 – 10 ja Aamuklubin tapaat iltapäivisin kauppakeskuskiertueella. Kiertueen artistivieraat esiintyvät joka päivä noin klo 14.00, 15.20 ja 17.00.

-          Kauppakeskuskiertue tuo Iskelmän lähemmäksi kuuntelijoita. Tapahtumistaan Iskelmä tunnetaan – ja hyvästä meiningistä, summaa Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala kauppakeskuskiertueen

Kiertueaikataulu

Ma 9.6. Koskikeskus, Tampere
Artistivieraana Lauri Tähkä

Ti 10.6. Skanssi, Turku
Artistivieraana Jukka Poika

Ke 11.6. Sello, Espoo
Artistivieraana Jorma Kääriäinen

To 12.6. Itis, Helsinki
Artistivieraana Jonne Aaron

Pe 13.6. Jumbo, Vantaa
Artistivieraana Elias Kaskinen ja Janna

Lisätietoja antaa:
Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play FM Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.