Iskelmän Aamuklubi vei kuuntelijat vuoteen 1995 - Julkkikset mukana aprillipilassa

Iskelmän Aamuklubin kuuntelijat höristivät keskiviikkona korviaan kuullessaan radiosta, että pääministerimme Paavo Lipponen on vaihtamassa nuorempaan naiseen, Jari Sillanpää on pyrkimässä Tangomarkkinoille ja Janne Porkka on edellisiltana tahattomasti pilkannut kiinalaisia Onnenpyörä-visassa.  Joka-aamuisessa Jymypotti-kilpailussa oli  mahdollisuus voittaa 6000 markkaa ja Timo Jutila uhkui vahvaa itseluottamusta Jääkiekon MM-kisojen alla. CatCatin Virpi ja Katja tunnustivat, että heidän takiaan Suomi ei tänä keväänä osallistu Euroviisuihin ja Vuoden Tulokas Emman voittanut Aikakoneen Sani kommentoi suhdehuhuja Samuli Edelmanniin.

Aamuklubi hyppäsi Aprillipäivän kunniaksi aikakoneeseen ja palasi vuoteen 1995. Koko neljän tunnin lähetys toteutettiin vuoden -95 hengessä. Iskelmän Aamuklubin juontajat Antti Granlund ja Anna-Mari Raaska saivat mm. Jari Sillanpään, Timo Jutilan, Janne Porkan, CatCatin ja Sanin mukaan aprillipilaan.

”Hauskinta aprillipäivän tempauksessa oli, että kaikki tähdet lähtivät innolla leikkiin mukaan. Haluaisin vielä huomauttaa, että Sani ei oikeasti ollut krapulassa haastattelun aikana”, riemuitsee aamujuontaja Anna-Mari Raaska.

Kuuntele aprillipäivän haastatteluja täältä.

Lisätietoja antaa:

Sanna Wänskä, toimituspäällikkö, Iskelmä, + 358 40 524 3925, sanna.wanska@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat: