Iskelmän vaalitentit 2011

Miksi Jyrki Katainen kasvatti amis-viiksiä? Milloin Päivi Räsänen on ollut viimeksi huppelissa?

Mikä kappale Timo Soinilla on kännykän soittoäänenä?

Iskelmä haastattelee ennen vaaleja kahdeksaa puoluejohtajaa. Lapsiperhepolitiikan ja päivänpolttavien ydinvoimakysymysten lisäksi puheenjohtajat pääsevät juontaja Anna-Mari Raaskan mielikuvakaruselliin, jossa sukelletaan päättäjien arkeen ja nuoruusmuistoihin. Haastattelut kuullaan Aamuvirkkula-lähetyksissä viikoilla 14 ja 15.

Maanantaina 4.4. Timo Soini (ps)
Tiistai 5.4. Jyrki Katainen (kok.)
Keskiviikko 6.4. Paavo Arhinmäki (vas.)
Torstai 7.4. Anni Sinnemäki (vihr.)
Perjantaina 8.4. Parhaita paloja

Maanantai 11.4. Jutta Urpilainen (sdp.)
Tiistai 12.4. Stefan Wallin (rkp.)
Keskiviikko 13.4. Päivi Räsänen (kd.)
Torstai 14.4. Mari Kiviniemi (kesk.)
Perjantai 15.4. Parhaita paloja

Lisätietoja:

Sanna Wänskä, tuottaja, Iskelmä/Aamuvirkkula puh. 040 524 3925

Iskelmä on osa SBS Finland Oy:tä. SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2010 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.