Iskelmän verkkopalvelusta keskustelumedia

Iskelmä on avannut yleisölleen kokonaan uudistetun verkkopalvelun. Uusi palvelu kosiskelee Iskelmän miljoonayleisöä keskustelemaan paitsi Iskelmän kanssa, myös keskenään. Iskelmän uusi verkkosivusto löytyy osoitteesta www.iskelma.fi.

-        Iskelmän yleisö on erittäin aktiivista. Radiokanavamme kuuntelijat ovat tottuneet osallistumaan esimerkiksi kilpailuihimme ja tapahtumiimme sankoin joukoin. Nyt tarjoamme yleisöllemme mahdollisuuden keskustella ja tutustua toisiinsa myös uuden verkkopalvelumme avulla, kertoo Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

-        Palvelun suunnittelun lähtökohtana oli poikkeuksellisen aktiivinen, yli miljoonan ihmisen aikuinen joukko, jolle halusimme tarjota ajanvietettä myös verkon puolella. Luonnollisesti radiokanavaamme on voinut verkossa kuunnella vuosia, mutta nyky-yleisö vaatii ja ansaitsee myös muuta sisältöä, kertoo Iskelmänkin takana olevan mediayhtiö SBS Finlandin online media –päällikkö Johannes Saukko.

Iskelmän verkkopalvelussa käytävien keskustelujen erikoisuus on niiden monimediallinen luonne. Radiolähetyksen tapahtumista keskustellaan ja aiheita jatketaan verkossa. Toisaalta verkkokeskusteluita nostetaan puheenaiheiksi radiokanavan puolella.

-        Tämä on keskustelun monimedia. Uskon, että Iskelmän yleisö ottaa palvelun nopeasti omakseen, lisää Saukko.

Lisätietoja antaa:

Johannes Saukko, Online media- ja uutispäällikkö, SBS Finland Oy, puh. 040-5948670, johannes.saukko@sbs.fi

Ari Ojala, Ohjelmajohtaja, Iskelmä, puh. 0500-750272, ari.ojala@sbs.fi

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopanmaassa. Lisätietoa www.sbs.fi.