JP Jalo selostaa TUTOn otteluita kaudella 2011-2012

TUTO Hockey Oy ja Radio Sata / SBS Finland Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen TUTO Hockeyn Mestis-otteluiden lähettämisestä Radio Sadalla kaudella 2011-12. Historiallinen yhteistyösopimus sisältää kaikki TUTO Hockeyn koti- ja vierasottelut Mestiksen runkosarjassa ja playoffeissa sekä mahdolliset liigakarsintaottelut. Sopimus sisältää selostuksen myös TUTO Hockey - TPS ottelusta 9.9.2011. Selostuksista vastaavat JP Jalo ja Iku Viitanen.

Otteluselostusten lisäksi yhteistyö sisältää viikoittaisen kiekko-ohjelman Radio Sadalla, jonka isäntänä toimii Juhani Tamminen. TUTO Hockeyn otteluilmoitukset kuullaan totuttuun tapaan Radio Sadalla ja Iskelmä Varsinais-Suomessa.

TUTO Hockey Oy:n markkinointipäällikkö Janne Ollila, 040 7636 961

Radio Sadan toimituspäällikkö Marianne Holmström, 0400 925 125

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2010 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.