Kaija Koo, Lauri Tähkä, Jenni Vartiainen - Iskelmä Gaalan 2019 esiintyjät julki

Iskelmä Gaalassa nähdään jälleen häikäisevä artistikattaus. Tampere-talossa 15.2.2019 järjestettävässä vuoden upeimmassa juhlassa esiintyvät Kaija Koo, Lauri Tähkä, Juha Tapio, Jenni Vartiainen, Antti Ketonen, Olli Lindholm (Yö), Arttu Wiskari sekä Janna ja Tuure Kilpeläinen. Gaala myytiin loppuun jo ennen esiintyjien julkaisua.

”Jälleen saamme mukaan todellisen tähtikaartin tämän hetken kovimpia artisteja. Nyt julkaistuun listaan on tulossa vielä myöhemmin muutama makoisa lisäys. Missään muussa tapahtumassa ei voi nähdä näin kovaa artistikaartia yhden illan aikana. Tämä todellakin on vuoden upein juhla.” toteaa Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

Gaalassa palkitaan vuoden yhtye, vuoden viihdyttäjä, vuoden albumi, vuoden iskelmä sekä vuoden nais- ja miesartisti. Palkinnot perustuvat tammikuussa Iskelmän kotisivuilla järjestettävään vuosiäänestykseen.

Artistit ovat viehättyneet Iskelmä Gaalan tunnelmasta ja siitä, että siellä palkinnot ovat äänestäneet heille tärkeimmät henkilöt, eli yleisö. ”Täällä on jotenkin se kunnioitus, ja lämmin, lempeä, reilu meininki. Ei tarvitse esittää mitään. Sellainen joku hyvä rentous. Tässä ei ole mitään vilunkia missään.” kuvailee Lauri Tähkä Iskelmä Gaalan tunnelmaa.

Juha Tapio ja Lauri Tähkä kahmineet eniten palkintoja

Iskelmä Gaalan eniten palkittu artisti on Juha Tapio, joka on tehnyt kaksi vuoden iskelmäksi äänestettyä kappaletta (’Kaksi puuta’ v. 2008, ’Sinun vuorosi loistaa’ 2015), palkittu kolme kertaa vuoden miesartistina (2008, 2013, 2015) ja kolme kertaa vuoden albumista (’Kaksi puuta’ 2008, ’Hyvä voittaa’ 2011, ’Sinun vuorosi loistaa’ 2015). Yhteensä Juha on kerännyt gaalassa 12. palkintoa. Toisena gaalataulukossa on Lauri Tähkä kymmenellä palkinnolla.

LISÄTIEDOT

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, +358 500 750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Audiobisneksen suunnannäyttäjinä teemme päivittäin työtä, jotta maailma kuulostaisi paremmalta. Sisältömme eri jakelukanavissa tavoittaa kolme miljoonaa kuluttajaa viikoittain.
Uskomme audion voimaan sekä sen luomiin liiketoiminnallisiin mahdollisuuksiin. Autamme yrityksiä löytämään oman äänensä ja puhumaan sen avulla vaikuttavasti ja kohderyhmiä kiinnostavasti.