Kaija Koo ensi viikolla The Voicen Heräämössä

Kuorosodan kolmas tuotantokausi käynnistyy ja ohjelman juontaja Kristiina Komulainen nähdään ja kuullaan Heräämössä maanantaina klo 9.00. Valvio kävi tapaamassa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä ja pariskunnan haastattelu nähdään samana aamuna.

Tiistaina maailmaa valloittaneet Duudsonit seikkailevat studiossa 8.00 ja studioon saapuu Big Brother -talosta sunnuntaina pudonnut asukas 9.00. Talosta häädetyt kisaajat vierailevat aina tiistaiaamuisin Heräämössä.

Keskiviikkona klo 9.00 Heräämössä nähdään ja kuullaan X Factor-voittaja Elias Hämäläinen. Esikoisalbuminsa ”Rakkaudesta ja pelosta” julkaissut entinen katusoittaja pääsee kokeilemaan biisintekotaitojaan SongHi.com-nettisivuilla vierailunsa yhteydessä.

Torstaina Heräämössä vierailee klo 9.00 Kaija Koo. Apulannan levy-yhtiöön siirtynyt, levymyynniltään ylivoimaisesti Suomen myydyin naisartisti, julkaisee uuden ”Irti”-albuminsa 17.11.

Perjantaina studiossa vierailee 9.00 Episodi-leffalehden päätoimittaja Jouni Vikman, joka arvioi jälleen uutuuselokuvat.

The Voicen aamushow Heräämön lähetyksiä voi seurata yhtäaikaisesti suorana radiossa, tv:ssä ja netissä maanantaista perjantaihin klo 6-10. Kappaleiden soidessa radiossa, tv:ssä näkyy kyseisen kappaleen video.

Katso tästä Heräämön tämän viikon parhaat:

Lisätietoja antaa:

Marianne Tuominiemi, tuottaja, Heräämö, puh. 020 747 4015, marianne.tuominiemi@sbs.fi

Jussi Suvanto, ohjelmajohtaja, The Voice, puh. 020 747 4053, jussi.suvanto@sbs.fi

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2009 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopanmaassa. Lisätietoa www.sbs.fi.