Kesähittivoittaja Tuomas Kauhanen lisättiin Voicen The Risteilyn tähtikaartiin

Marraskuun 14. päivä Tallink Europa seilaa Tallinnaan The Risteily -otsakkeen alla. Aiemmin ilmoitettujen tähtiesiintyjien joukkoon lisättiin tänään tämän vuoden The Voicen Virallisesta Kesähitistä vastaava Tuomas Kauhanen sekä kovassa nosteessa oleva Sanni.

Jo aiemmin ilmoitettujen Cheekin, Anssi Kelan ja Scandinavian Hunksin kanssa Sanni ja Tuomas Kauhanen varmistavat, että The Risteilylle saapuva juhlakansa saa tampata Europan yökerhon kokolattiamattoa sydämensä kyllyydestä.

Hyttikauppa on käynyt kuumana, mutta jonkin verran makuusijoja on vielä tarjolla. Aiemmin The Risteilyjä on juhlittu kokoluokkaa pienemmällä aluksella, joten kiinnostus tähtiesiintyjillä kuorrutettuun radiokanavan brändiristeilyyn on korkealla.

Tuomas Kauhaselle Kesähitti toimi samanlaisena uran nostattajana kuin The Risteilyn pääesiintyjälle Cheekille Liekeissä -biisin aikaan. Tämän vuoden The Voicen Virallinen Kesähitti Enkeli on onneksi siitä nerokas biisi, että sitä on aivan yhtä hienoa hoilata pikkujoulutunnelmissa Suomenlahdella kuin juhannustunnelmissa Himoksella.

Sanni julkaisi vastikään debyyttialbuminsa Sotke Mut, jota edelsivät hittisinglet Prinsessoja ja astronautteja sekä Jos mä oon oikee. Tätä ennen hän oli tullut tutuksi Miss Farkku-Suomi -elokuvan pääosasta. Sanni on 19 vuoden iästä huolimatta itsevarma laulaja-lauluntekijä, jonka debyytillä kuuluu raikas uuden sukupolven ääni. Keikalla Sanni aiheuttaa ihastuksen huokauksia.

”Nyt alkaa paketti näyttää siltä mistä haaveiltiinkin. Ohjelma on tasapainoinen ja viihdyttää taatusti vaativampaakin risteilijää”, kommentoi Voicen musiikkipäällikkö Jussi Mäntysaari.

”Olemme tehneet tänä vuonna rohkealla kädellä muutoksia The Voice kanavaan. Olemme olleet muutoksiin erittäin tyytyväisiä, ja niin on kasvavien kuunteluminuuttien muodossa myös yleisömme. Risteilyn muodossa haluamme palvella ystäviämme parhaalla mahdollisella tavalla ja järjestää huikean irtioton arjesta myös radiovastaanottimien tai tietokonepäätteiden ulottumattomissa”, kommentoi Voicen ohjelmajohtaja René Mäkinen.

René Mäkinen, ohjelmajohtaja, The Voice, rene.makinen@sbs.fi, p. 0400 885 640

SBS Discovery Radio on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Lainaukset

Risteilyn muodossa haluamme palvella ystäviämme parhaalla mahdollisella tavalla ja järjestää huikean irtioton arjesta myös radiovastaanottimien tai tietokonepäätteiden ulottumattomissa.
René Mäkinen
Ohjelma on tasapainoinen ja viihdyttää taatusti vaativampaakin risteilijää.
Jussi Mäntysaari