Lauri Tähkälle eniten ehdokkuuksia Iskelmä Gaalassa

Ensi viikolla järjestettävän Iskelmä Gaalan palkintoehdokkaat ovat selvillä. Eniten ehdokkuuksia vuosiäänestyksessä keräsi Lauri Tähkä, jolle kertyi peräti viisi ehdokkuutta. Hän on ehdolla vuoden miesartisti-, vuoden albumi ja vuoden viihdyttäjä -kategorioissa. Vuoden iskelmä -palkintoa hän tavoittelee sekä Morsian -kappaleella että Elastisen kanssa yhteistyössä syntyneellä Lempolla.

Seuraavaksi eniten ehdokkuuksia vuosiäänestyksessä keräsi Tuure Kilpeläinen ja Kaihon Karavaani. Yhtye on ehdolla neljässä kategoriassa: vuoden yhtye, albumi, viihdyttäjä ja iskelmä.

Suvi Teräsniskalle ehdokkuuksia kertyi kolme. Hän tavoittelee vuoden naisartisti -, albumi - ja vuoden iskelmä -palkintoja.

Palkinnot perustuvat Iskelmän nettisivuilla tammikuussa järjestettyyn vuosiäänestykseen, johon osallistui 28 000 ihmistä. Yleisö äänesti suosikkejaan seitsemässä eri kategoriassa: vuoden iskelmä, mies- ja naisartisti, albumi, yhtye, tulokas ja viihdyttäjä.

Voittajat selviävät Tampere-talossa perjantaina 17.2.2017 järjestettävässä Iskelmä Gaalassa, jossa esiintyvät Tuure Kilpeläinen & Kaihon Karavaani, Erin, Lauri Tähkä, Jonne Aaron, Paula Koivuniemi, Antti Ketonen, Aki Samuli, Arttu Wiskari, Jorma Kääriäinen, Laura Voutilainen, Janna, Ellinoora ja Antti Railio.

LISÄTIEDOT

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, +358 500 750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, SuomiRock ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Avainsanat: