Masentaako maanantai? Yksi puhelu voi muuttaa kaiken

Tuntuuko arki ankealta? Kaipaatko piristystä? Tartu puhelimeen ja soita SBS Discovery Radion myyntiin.

IRO researchin vuosittainen tutkimus selvitti niin mediatoimistoilta kuin mainostajilta näiden kokemuksia eri medioiden myyntiorganisaatioista. Tutkimuksessa kävi ilmi, että SBS Discovery Radion myyntiorganisaatio koetaan ylivoimaisesti mukavimmaksi. Sekä mediatoimistot että mainostajat kertoivat, että SBS Discovery Radiolla on ehdottomasti palvelualtteimmat ja –henkisimmät yhteyshenkilöt.

SBS:n myyjät eivät kuitenkaan keskity  pelkästään olemaan mukavia. Kaikkien myyntiorganisaatioiden kanssa tiiviisti yhteistyötä tekevät mediatoimistot nimittäin kertoivat tutkimuksessa, että SBS Discovery Radio tarjoaa koko toimialan parhaat mediaratkaisut asiakkaiden liiketoiminnan tueksi.

Älä siis turhaan kärsi maanantaimasennuksesta tai liiketoiminnan alavireisyydestä, kun yksi puhelu SBS Discovery Radion myyntiin voi muuttaa kaiken.

SBS Discovery Radio on liikevaihdolla mitattuna radiotoimijoiden markkinajohtaja Suomessa. Yhtiön radiokanavia ovat The Voice, Iskelmä, Radio City ja Radio Pooki.

Lähde: IRO researchin vuosittain tehtävä Mediatalojen myyntiorganisaatiotutkimus. Vuoden 2013 tutkimus toteutettiin marras-joulukuussa 2013. Vastaajina tutkimuksessa oli sekä mediatoimistojen että mainostajien edustajia.

Lisätietoja:

Juha Ourila, mediajohtaja, SBS Discovery Radio Oy, puh. 020 747 4023, juha.ourila@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.