Paavalinkirkko muuttuu jättimäiseksi EM-kisastudioksi

Radio City ja Paavalin seurakunta kutsuvat kaikki Futiskirkkoon! Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden päästä seuraamaan jalkapallon EM-kisojen välieräpeliä kauniissa Paavalinkirkossa Vallilassa 6.7.2016. Tapahtuma alkaa klo 21:00 Futisehtoollisella ja itse peli pyörähtää käyntiin klo 22:00.

Tapahtumaa isännöi Radio Cityn oma urheiluhullu Juha Valvio ja televisiostakin tuttu Paavalin seurakunnan kirkkoherra Kari Kanala.

"Futiksella ja kirkolla on samanlainen piirre: ne luovat yhteisön, jossa ollaan samaa joukkuetta voiton ja tappion hetkellä. Yksi kaikkien ja kaikki yhdentoista puolesta. Elämä on joukkuepeliä." -Kari Kanala, Paavalin kirkkoherra.

Illan aikana otetaan yhteys Radio Cityn studioon ja kuullaan asiantuntijoiden kommentteja pelistä. Kommentaattoreiksi on vahvistettu eläkkeellä oleva piispa, armoitettu sanankäyttäjä sekä jalkapallomies Wille Riekkinen sekä entinen huippujalkapalloilija Mika Aaltonen, joka ensimmäisenä suomalaisena pelasi Italian Serie A:ssa.

Futiskirkon ovet ovat avoinna kaikille!

#futiskirkko #futisehtoollinen

Lisätietoja:

Reeta Koskinen / Vastaava tuottaja, reeta.koskinen@bauermedia.fi , tel. +358 40 681 54 81

Kari Kanala / Kirkkoherra, kari.kanala@evl.fi , tel. +358 50 433 98 98

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.