Radio City ja DNA laajaan markkinointiyhteistyöhön

Suomen vanhin classic rock -kanava Radio City ja Suomen suurin maksu-tv-operaattori DNA ovat sopineet poikkeuksellisen laajasta yhteistyöstä. Syyskuussa DNA kuuluu vahvasti Radio Cityn taajuudella ja näkyy radiokanavan verkkosivuilla sekä sosiaalisen median kanavissa.

Yhteistyön aiheena on urheilu, sillä DNA:n uudistuneen SportMix-palvelun avulla kuluttajat voivat entistä helpommin koota haluamansa kokonaisuuden DNA:n urheilupaketeista ja vaihtaa sisältöä halutessaan vaikka kerran kuussa. Ja urheilu on myös olennainen osa Radio Cityn sisältöä.

- Radio Cityn kuulijat rakastavat urheilua lähes yhtä paljon kuin classic rock -musiikkia. Jääkiekko on ylivoimaisesti tärkein lajimme, mutta seuraamme aktiivisesti myös formuloita, jalkapalloa, olympialaisia ja ylipäätään kaikkia niitä lajeja, mitkä suurta yleisöä kiinnostavat, Radio Cityn ohjelmapäällikkö Jani Rajalin kertoo.

Juuri urheilun vahva rooli sai DNA:n valitsemaan Radio Cityn kumppanikseen.

- Radio Cityn kuuntelijat edustavat juuri sitä kohderyhmää, jota haluamme tämän kampanjan viestillä puhutella. Eli urheiluun intohimoisesti suhtautuvia suomalaisia. Lisäksi Cityn tiimin ymmärrys DNA-brändin ja uuden urheilutarjoomamme tavoitteista, ja siitä ponnistava oivaltava idea jalkautettuna kaikkiin Cityn kanaviin, vakuuttivat meidät kokeilemaan näin kokonaisvaltaista konseptia, DNA:n markkinointipäällikkö Elina Leino kertoo.

Näin pitkäkestoinen ja laaja yhteistyö on uusi aluevaltaus molemmille osapuolille.

- Näin kattava radiotekeminen on meille uusi yhteistyömuoto. Se tarjoaa hienon mahdollisuuden syventää urheilun ympärille rakentuvaa kampanjaamme ja kertoa monipuolisesti suomalaisia kiinnostavasta, ajankohtaisesta urheilusta, Leino jatkaa.

Osana yhteistyötä Radio Cityllä käynnistyy yleisökilpailu, jonka voittajat pääsevät F1-matkalle Abu Dhabin osakilpailuun marraskuussa.

LISÄTIETOA ANTAVAT

Jani Rajalin, ohjelmapäällikkö, Radio City
jani.rajalin@bauermedia.fi
040 5344878

Elina Leino, markkinointipäällikkö, DNA
elina.leino@dna.fi
044 0442482

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.