Radio City ja Tappara tiivistävät yhteistyötä

Radio City ja Tappara ovat solmineet kolmivuotisen jatkosopimuksen. Tuore sopimus ulottuu kevääseen 2018. Uutuutena Radio City selostaa ensi kaudella kaikki Tapparan pelit, myös kotiottelut.

Aiemmin Radio City Tampere on selostanut vain Tapparan vierasottelut, mutta ensi kaudella fanit pääsevät myös kotiotteluiden tunnelmaan. Kotiotteluiden selostukset Tampereen taajuuksilla alkavat jo tänään, kun Hakametsässä pudotuspelien neljännesfinaaleissa kohtaavat Tappara ja HIFK. Ottelun selostaa Juha Lindgren. Radio Cityn Kiekkoradiossa ohjelma starttaa aina tunti ennen ottelua.

”Tappara jatkaa vuosikymmenten yhteistyötä Radio Cityn kanssa. Yhteistyö tavoittavan ja laadukkaan kiekkoradion kanssa mahdollistaa entistä tiiviimmän yhteistyön ottelutapahtumien markkinoinnin ja myynnin osalta sekä tuo myös kotipelit kuulijoiden korviin. Olemme innoissamme että Radio City tunnustaa ensi kaudella oikeita värejä”, kertoo Tamhockey Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Aki Holma.

Radio Cityn Kiekkoradio tarjoaa täysin uudenlaisen palvelun kiekkofaneille, jotka eivät ole paikkakunnalla kuuntelemassa paikallista kiekkolähetystä. Kaikki alueelliset selostukset Helsingin IFK:n, JYP:in, KalPan, KooKoon, Kärppien, SaiPan, Tapparan ja TUTO Hockeyn otteluista kuuluvat myös valtakunnallisesti netin kautta osoitteessa www.radiocity.fi.

”Radio City on Suomen suurin kaupallinen jääkiekkoselostuksia lähettävä radio. Paikallisuus ja alueelliset lähetykset ovat meille yhtä tärkeitä kuin rock-klassikot. Tapparan kanssa tehty jatkosopimus takaa, että tänä vuonna 30-vuotta täyttävä Radio City tarjoaa jatkossakin maan laajimman kattauksen kiekkofaneille ympäri Suomen", hehkuttaa Radio Cityn ohjelma- ja musiikkipäällikkö Sami Virtanen.

Lisätietoja antaa:

Sami Virtanen, ohjelma- ja musiikkipäällikkö, Radio City, sami.virtanen@sbs.fi, p. 050 595 7024

Aki Holma, myynti- ja markkinointijohtaja, Tamhockey Oy, aki.holma@tappara.fi, p. 040 585 4100

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat: