RADIO CITY LAAJENEE KAAKKOON JA LAHTEEN 15.1.2013

Radio Cityn kuuluvuusalue laajenee Kotkaan, Kouvolaan, Lappeenrantaan ja Lahteen 15. tammikuuta alkaen. 50 watin pienteholähettimien voimin Radio Cityn lähetys kuuluu kaupunkien keskusta- ja taajama-alueilla. Kuuluvuusalueen väestömäärä kasvaa n. 220 000 – 250 000:lla.

Uudet alueet ja taajuudet 15.1.2013 alkaen

Kotka                 97,4 MHz

Kouvola             104,0 MHz

Lappenranta    105,0 MHz

Lahti                  88,0 MHz

Kotkassa, Kouvolassa ja Lappeenrannassa kuullaan ensin Radio City Helsingin lähetystä 15.1.-31.1. Oma erillinen Radio City Kaakko aloittaa 1. helmikuuta. Ohjelmisto koostuu valtakunnallisesta lähetyksestä sekä paikallismakasiineista ja – katkoista.

Lahdessa kuullaan Helsingin lähetystä myös 1. helmikuuta jälkeen.

-        Radio City Kaakko täydentää hienosti kanavatarjontaamme Kaakkois-Suomen alueella. Kuuntelijalle tarjoamme kanavan joka soittaa musiikkia mitä ei muilta kanavilta juurikaan kuulla eli nk. classic rock –musiikkia, kertoo SBS Median mediajohtaja Juha Ourila.

Radio City laajeni edellisen kerran vuoden 2012 alussa, jolloin Radio City Helsinki aloitti. SBS Medialla on alueella myös Iskelmä Kaakko ja The Voice.

Lisää Radio Citysta löydät osoitteesta www.radiocity.fi ja www.sbs.fi.

Lisätietoja antaa: Juha Ourila, mediajohtaja, SBS Finland Oy, puh. 020 747 4023, juha.ourila@sbs.fi

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja Kutonen/The Voice TV. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2011 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa noin 150 tv- ja radioalan ammattilaista.