Radio City Lappeenrannan taajuus muuttuu – uusi taajuus 106,5 MHz

Radio Cityn Lappeenrannan taajuus vaihtuu torstaina 29.8. Uusi taajuus on 106,5 MHz. Vaihto johtuu uuden taajuusasetuksen mukaisesta taajuuksien uudelleenjaosta. Taajuusvaihdosta aiheutuu lyhyt katko Radio Cityn ohjelmassa torstaina 29.8.

Radio Cityn kuuluvuusalue laajeni tammikuussa Kaakois-Suomeen, ja rock-musiikki alkoi soida Kotkassa, Kouvolassa ja Lappeenrannassa. Radio City Kaakon ohjelmisto koostuu niin valtakunnallisesta lähetyksestä kuin paikallismakasiineista ja katkoista.

Kaakkois-Suomen alueet ja taajuudet ovat:

Kotka 97,4 MHz

Kouvola 104,0 MHz

Lappeenranta 106,5 MHz

Lisätietoja:

Sami Virtanen, toimitus- ja musiikkipäällikkö, Radio City, sami.virtanen@radiocity.fi, p. 050 595 7024

SBS Discovery Radio on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.