Radio City selostaa KooKoon ottelut

Radio Cityn kiekkotarjonta laajenee liiganousun hegemoniassa elävään Kouvolaan. Radio City ja KooKoo ovat solmineet selostussopimuksen kevääseen 2017 saakka. Tuore kahden vuoden sopimus kattaa molemminpuolisen option myös kaudesta 2017-2018. Liigassa Radio City selostaa kaikki KooKoon pelit sekä Kouvolan taajuudella että netissä.

Yhteistyö alkaa jo ystävänpäivänä ja Radio City selostaa myös KooKoon loppukauden kotiottelut Mestiksessä. Lauantain 14.2. selostusdebyytissä vieraaksi saapuu SaPKo Savonlinnasta. Selostajana toimii Juuso Almgren.  Radio Cityn Kiekkoradiossa ohjelma starttaa aina tunti ennen ottelua.

”Olemme jo useamman vuoden tehneet onnistuneesti yhteistyötä Radio Iskelmän kanssa. Nyt kun he tuovat Radio Cityn Kouvolaan ja aloittavat otteluidemme selostuksen, yhteistyömme vaan kasvaa ja syvenee. On hienoa, että saamme ensi kauden kaikki liigaottelumme selostettuina omalle talousalueellemme”, kertoo KooKoo Hockey Oy:n toimitusjohtaja Sakari Välimaa.

Radio Cityn Kiekkoradio tarjoaa täysin uudenlaisen palvelun kiekkofaneille, jotka eivät ole paikkakunnalla kuuntelemassa paikallista kiekkolähetystä. Kaikki alueelliset selostukset Helsingin IFK:n, Ilveksen, Tapparan, JYP:in, Kärppien ja TUTO Hockeyn otteluista kuuluvat myös valtakunnallisesti netin kautta osoitteessa www.radiocity.fi.

”Radio City on Suomen suurin kaupallinen jääkiekkoselostuksia lähettävä radio. Paikallisuus ja alueelliset lähetykset ovat meille yhtä tärkeitä kuin rock-klassikot. KooKoon kanssa tehty sopimus vahvistaa hienosti Radio Cityn jo ennestään laajaa kiekkotarjontaa. On hienoa olla alusta asti mukana seuraamassa KooKoon liigatarinaa”, hehkuttaa Radio Cityn ohjelma- ja musiikkipäällikkö Sami Virtanen.

”Uskon tämän nostavan entisestään KooKoon kiinnostavuutta ja myös asiakkaamme saavat uudenlaisen mahdollisuuden markkinointiin selostettavien otteluidemme lomassa”, Välimaa jatkaa.

Lisätietoja antaa:

Sami Virtanen, ohjelma- ja musiikkipäällikkö, Radio City, sami.virtanen@sbs.fi, p. 050 595 7024

Sakari Välimaa, toimitusjohtaja, KooKoo Hockey Oy, sakari.valimaa@kookoo.fi, p. 050 381 1355

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat: