Radio Cityn mainosmyynti alkoi

Uusi Radio City kajahtaa pääkaupunkiseudulla eetteriin 1.1.2012. Kanava ottaa kokonaisvaltaisesti haltuun alueen asiat ja ilmiöt keskustelua herättävällä tavalla. Radio Cityn mainosmyynti alkoi jo 1.9. - näin mainostaja voi jo allokoida Radio Cityn markkinointiviestinnän vuoden 2012 kalenteriinsa.

”Ohjelmallisesti Radio City tulee ottamaan pääkaupunkiseudun asiat ja ilmiöt haltuun kokonaisvaltaisesti ja keskustelua herättävällä tavalla. Kun tähän lisätään korkean profiilin keskustelu- ja erikoisohjelmat sekä toiminnan keskiössä oleva, tarkkaan punnittu classic-pohjainen rockmusiikki, saadaan kanavasta rakennettua erittäin kiinnostava kohderyhmänsä keskuudessa”, vakuuttaa Radio Cityn ohjelmajohtaja René Mäkinen.

Vaikka spottimainonta onkin yleisimmin käytetty, niin tämän lisäksi Radio City tarjoaa ohjelmayhteistyötä, miniohjelmia, promootioita ja kilpailuja sekä erikoisempia mainosratkaisuita. SBS Median innovatiivinen promootiotoimisto Kolme on mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa menestyksekkäitä ratkaisuja myös Radio Citylle.

”Radio City tulee tarjoamaan paikallisille mainostajille uusia alueella ennen kokemattomia (radio)mainonnan ratkaisuja”, iloitsee Radio Cityn myynnistä vastaava myyntiryhmän päällikkö Hanna Karjala. ”Lisäksi yhdessä Iskelmä Helsingin kanssa Radio City muodostaa mainostajille paketin, jota tulee kuuntelemaan noin joka neljäs alueen asukas.”

SBS Media kehittää myös verkkoliiketoimintaansa vauhdilla. Online-kampanjoinnin uudet mahdollisuudet ovat hyödynnettävissä Radio Cityn kampanjoissa ja niiden kautta pystytään räätälöimään entistä tehokkaampia ratkaisuja.

Radio City osaksi SBS Median Cityradiot -pakettia

”Mainontaa suunniteltaessa kannattaa myös muistaa, että muiden isojen kaupunkien samankaltaisella periaatteella toimivat Cityradiot antavat tarvittaessa lisävetoapua Radio Cityn yhteistyöyritysten markkinointiin, juuri oikealle kohderyhmälle”, jatkaa Mäkinen.

Cityradiot-pakettiin kuuluvat Radio City, Radio Sata Turussa, Radio 957 Tampereella, Radio Jyväskylä, Radio Mega Oulussa, Radio Ramona Raumalla sekä Cityradio Pohjanmaa.

Legendaarinen Radio City aloitti lähetyksensä jo vuonna 1985. Kanavan FM-lähetykset loppuivat vuoden 2006 lopulla, sillä radiotoimilupaa ei tuolloin enää jatkettu. Kanava jatkoi kuitenkin internetradiona elokuussa 2007. Keväällä 2011 valtioneuvosto myönsi Radio Citylle uuden FM-toimiluvan alkaen 1.1.2012.

Lue lisää ja tutustu Radio Cityn mediamyynnin sivuihin.

Katso myös koko SBS Median hinnasto.

Hanna Karjala, myyntiryhmän päällikkö, 020 747 4151, hanna.karjala@sbs.fi

René Mäkinen, ohjelmajohtaja / Radio City, 020 747 47051, rene.makinen@sbs.fi

SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2010 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.