Radio Novan netin latausmäärät tuplaantuivat sivustouudistuksen myötä

Kaksi viikkoa sitten julkaistut Radio Novan uudet nettisivut ovat ylittäneet kaikki odotukset. Sivulatausten määrä tuplaantui välittömästi lanseerauspäivänä, ja tahti on jatkunut kovana kaksi ensimmäistä viikkoa eikä näytä taantumisen merkkejä.

-        Uusi design tuo enemmän juuri oikeaa sisältöä yleisön eteen, ja siksi jokainen sivuilla kävijä käy nyt useammalla sivulla yhden istunnon aikana. Tämän lisäksi mainosinventaari moninkertaistui, kun kaikki modernit mainostuotteet mahdollistuivat. Esimerkiksi Bauer Median digitaalisen tarjonnan kärkituotteet, sponsoroitu sisältö ja video, ovat nyt vahvasti esillä ja ostettavissa myös Radion Novan uusilla sivuilla, kertoo Bauer Median Head of Digital & Creative Mika Sallinen.

Bauer Media tavoittaa viikottain kahdeksan radiokanavansa kautta jo 2,5 miljoonaa suomalaista, ja panostaa myös digitaalisiin kanaviin koko ajan enemmän.

-        Radion Novan netin kasvu tuo meille toisen tukevan kivijalan ja vanhempaa kohderyhmää täydentämään Voice.fi:n vahvaa asemaa. Olemme tällä hetkellä Suomen suurin radiotalo, ja tavoitteemme ovat vahvasti myös digitaalisen portfolion kasvattamisessa. Tämä tarkoittaa sitä, että etsimme jatkuvasti uusia kumppanuuksia ja mahdollisuuksia luoda ja kasvattaa digitaalisia tuotteitamme, Sallinen jatkaa.

Lisätiedot: Mika Sallinen, Head of Digital & Creative, 040-5279149, mika.sallinen@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo tavoittaen 2,5 miljoonaa suomalaista viikossa. Meillä median ostamisen pitää olla helppoa, mukavaa ja tuloksellista. Bauer Media – onnistuu!

Bauer Media Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat Radio Nova, Iskelmä, Kiss ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. Bauer Media Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€. Bauer Media Oy työllistää Suomessa noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.

Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin. Bauer Media Group on suurin radiotoimija Pohjoismaissa.