Radiolegenda Pertti Salovaara jälleen radioon

Legendaarinen radioääni Pertti Salovaara palaa radioon tänään perjantaina 17.6.2016., kun Salovaaran Kesämenot -ohjelma käynnistyy Iskelmässä. Salovaara isännöi ohjelmaa yhdessä juontaja Maria Salovaaran kanssa perjantaisin ja sunnuntaisin.

Salovaaroja kuultiin taajuudella jo viime kesänä.

- Viime kesän hersyvin hetki oli se, kun juhannuspäivänä muuan muurahaismies soitti lähetykseen. Hän yritti häätää muurahaisia teltastaan ja siitä syntyi varsinainen episodi. Odotukset tulevien lähetysten suhteen  ovat entistä kovemmat, kun nyt ollaan äänessä kahtena päivänä viikossa, summaa Maria Salovaara.

- Upeaa olla taas studiossa ja mukana suomalaisten kesämenoissa. Kesästä tulee hieno, sanoo Pertti Salovaara.

Salovaaran Kesämenot on mukana kesätapahtumissa, suomalaisten mökkielämässä ja tien päällä. Jokaisessa lähetyksessä arvotaan myös ilmaislippuja kesän tapahtumiin. Ensimmäisessä lähetyksessä kuuntelijat pääsevät IskelmäKesä Mikkeli ja IskelmäKesä Iisalmi -tapahtumien tunnelmiin.  Lähetykset jatkuvat elokuun loppuun asti.

Salovaara liikenteessa Iskelmässä perjantaisin klo 16-20 ja sunnuntaisin klo 15-20.

Salovaaran Kesämenot: http://www.iskelma.fi/ohjelmat/salovaaran-kesamenot

IskelmäKesä: http://www.iskelma.fi/tapahtumat/iskelma-kesa-245

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Sanna Wänskä, toimituspäällikkö/Iskelmä, +358 405243925, sanna.wanska@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin 2,4 miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.